//
کدخبر: ۳۴۷۳۹۷ //

انتظاری: بازی نکردن سیدجلال به ضرر پرسپولیس است/ نمی‌توان پیش‌بینی خاصی در مورد آینده کادر فنی داشت

مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد، بازی نکردن سیدجلال حسینی در دیدارهای گذشته به ضرر این تیم بوده است.

انتظاری: بازی نکردن سیدجلال به ضرر پرسپولیس است/ نمی‌توان پیش‌بینی خاصی در مورد آینده کادر فنی داشت
به گزارش فرتاک نیوز،

سهراب انتظاری درباره شکست پرسپولیس برابر آلومینیوم و اینکه سرخپوشان قهرمانی در جام حذفی را از دست دادند، گفت: با توجه به اینکه پرسپولیس شانس کمی برای قهرمانی در لیگ دارد، قهرمانی در جام حذفی می‌تواند فصل سخت این تیم را با شرایطی خوب به پایان برساند و اگر پرسپولیس، آلومینیوم را شکست می‌داد شانس خوبی برای قهرمانی داشت. متأسفانه شرایط به گونه‌ای دیگری رقم خورد و پرسپولیس این جام را از دست داد.

وی در واکنش به اینکه برخی هواداران بعد از این بازی علیه یحیی گل‌محمدی شعار دادند، تصریح کرد: عملکرد این مربی در پرسپولیس در مجموع خوب بوده و هواداران نباید بی‌انصاف باشند. هر چند انتقادهایی هم به کادر فنی وارد است، ولی اینطور نیست که برخی بخواهند همه چیز را سیاه ببینند. به هر حال در فوتبال ممکن است یک تیم بعد از چند سال موفقیت با چنین وضعیتی مواجه شود.

انتظاری در پاسخ به این پرسش که «آیا قبول دارید پرسپولیس خریدهای خوبی در این فصل انجام نداده است؟»، یادآور شد: قسمت مهمی از انتقادها به همین موضوع برمی‌گردد و غیر از رامین رضاییان بقیه خریدها متوسط یا بد بودند. به‌عنوان مثال این مهاجم خارجی پرسپولیس خرید خوبی نبوده است و من این بازیکن را در حد پرسپولیس نمی‌دانم.

مهاجم سابق سرخپوشان راجع‌ به گمانه‌زنی‌های مختلف که از سرنوشت گل‌محمدی در پرسپولیس صورت می‌گیرد، گفت: نمی‌توان پیش‌بینی خاصی در مورد آینده کادر فنی داشت و باید این شش بازی آخر هم برگزار شود تا ببینیم باشگاه و سرمربی جه تصمیمی خواهند گرفت. امیدوارم پرسپولیس در این شش بازی با انگیزه بالا بازی کند تا اگر استقلال لغزش داشت از این فرصت نهایت استفاده را ببرد.

انتظاری در مورد اینکه آیا نیمکت‌نشین کردن سیدجلال حسینی تصمیم درستی است، خاطر نشان کرد: حسینی بازیکنی باتجربه و البته یک مهره تعیین‌کننده است. بازی نکردن سیدجلال به ضرر پرسپولیس است و این را در بازی‌های قبل دیدیم. اینکه کادر فنی چرا چنین تصمیمی می‌گیرد مشخص نیست و باید از مربیان تیم در این مورد سؤال کرد.

 
برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۷۳۹۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان