//
کدخبر: ۳۴۷۱۶ //

دلایل رونالدو برای ترک رئال مادرید چیست؟

رونالدو اعلام کرده می خواهد رئال مادرید را ترک کند.

دلایل رونالدو برای ترک رئال مادرید چیست؟
به گزارش فرتاک نیوز،

مسئله پیش آمده بابت فرار مالیاتی به نظر می رسد به قدری روی ستاره پرتغالی رئال مادرید تاثیر گذاشته که او اصلاً قصد بازگشت به اسپانیا را ندارد و می خواهد در تابستان ۲۰۱۷ بعد از ۸ سال حضور در برنابئو، این تیم را ترک کند. حتی مندز مدیر برنامه این بازیکن هم ناراحتی موکلش را به سران رئال اعلام کرده است. اما دلایل رونالدو برای ترک رئال مادرید چیست؟ مارکا با بررسی شرایط پیرامون فوق ستاره مادرید، این دلایل را ذکر کرده است:

۱. رونالدو هنوز هم معتقد است در جریان اتهام فرار مالیاتی، مرتکب هیچ خطایی نشده و همه چیز را طبق قانون اسپانیا انجام داده، در چنین شرایطی رونالدو که خود را بی گناه تصور می کند، از این حکم خشمگین و ناراحت است و قصد ندارد به اسپانیا بازگردد.

۲. رونالدو از دست رسانه ها هم شاکی است، کریس رونالدو اعتقاد دارد همه تقصیرها بر گردن او افتاده و مردم و رسانه ها بدون شناخت کامل نسبت به وی، در موردش قضاوت کرده اند. پیش تر رونالدو هم گفته بود: «مردم در حالی که من را نمی شناسند، همچون یک مجرم با من برخورد می کنند.»

۳. با وجود بیانیه رسمی باشگاه رئال مادرید برای حمایت از رونالدو، ستاره پرتغالی تصور می کند حمایت و پشتیبانی کامل را از سوی باشگاهش دریافت نکرده است.

۴. رونالدو با وجود شرایط خوب در مادرید و درخشش استثنایی در ترکیب لوس بلانکوس، اعلام کرده نمی خواهد به اسپانیا بازگردد. شاید اکنون زمان آن رسیده تا رویایش برای بازگشت به الدترافورد رنگ حقیقت بگیرد.

۵. رونالدو نه تنها از رئال مادرید دلخور است، بلکه از سیستم قضایی اسپانیا هم شاکی است، او اعتقاد دارد با وجود شهرت و آوازه اش، رفتاری نامتناسب و غیرمنصفانه با وی صورت گرفته است.

 

منبع: وبسایت نود
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۷۱۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان