//
کدخبر: ۳۴۶۸۴۷ //

۲ بازیکن استقلال در خطر محرومیت در نیمه نهایی

۲ بازیکن استقلال در آستانه محرومیت از حضور در دیدار نیمه نهایی جام حذفی قرار دارند.

۲ بازیکن استقلال در خطر محرومیت در نیمه نهایی
به گزارش فرتاک نیوز،

تیم فوتبال استقلال در حالی دوشنبه شب در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی به مصاف نساجی می‌رود که هیچیک از نفرات این تیم محروم و مصدوم نیستند تا مجیدی تمام داشته‌هایش را برای این بازی در اختیار داشته باشد.

این در حالی است که ۲ بازیکن این تیم بعلاوه فرهاد مجیدی به دلیل دریافت کارت زرد در دیدارهای قبلی این تیم یک اخطاره هستند و در صورت دریافت اخطار مقابل نساجی و صعود این تیم به نیمه نهایی، دیدار نیمه نهایی را از دست خواهند داد.

در دیدار قبلی استقلال در مرحله یک هشتم نهایی که منجر به پیروزی یک بر صفر آبی‌پوشان در وقت‌های اضافه بازی شد، ابتدا مهدی مهدی پور در دقیقه ۴۰ و سپس ارسلان مطهری در دقیقه ۱۱۳ با کارت زرد قرمز داور جریمه شدند تا اخطاری‌های آبی‌پوشان باشند. همچنین فرهاد مجیدی هم با کارت زردی که از داور گرفت جزو اخطاری‌های اردوی آبی‌پوشان است.

اینها تنها اخطارهایی نبود که استقلالی‌ها در دیدارهای گذشته شان گرفته بودند و اولین بار آرش رضاوند بازیکن پیشین این تیم در نخستین دیدار آنها در جام حذفی مقابل نود ارومیه کارت زرد گرفت که البته وی از جمع آبی‌پوشان جدا شد و به فولاد پیوست و هم اکنون نیز در اردوی این تیم در عربستان به منظور حضور در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به سر می‌برد.

دیدار استقلال و نساجی از ساعت ۲۰:۳۰ روز دوشنبه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۶۸۴۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان