//
کدخبر: ۳۴۶۷۷۴ //

جام حذفی فوتبال| یک استقلالی دیگر دومین جام را هم از پرسپولیس گرفت/ آلومینیوم با رحمتی در یکقدمی فینال

تیم فوتبال آلومینیوم اراک با هدایت سیدمهدی رحمتی موفق شد پرسپولیس را در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی شکست بدهد و به نیمه نهایی برسد.

جام حذفی فوتبال| یک استقلالی دیگر دومین جام را هم از پرسپولیس گرفت/ آلومینیوم با رحمتی در یکقدمی فینال
به گزارش فرتاک نیوز،

دو تیم پرسپولیس و آلومینیوم اراک در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی امروز (یکشنبه) از ساعت 20:35 و با پنج دقیقه تأخیر در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه 3 بر 2 به سود آلومینیوم خاتمه یافت. احسان پهلوان (9) و مهدی ترابی (3+45 - پنالتی) برای پرسپولیس و محمدرضا آزادی (21 و 64) و محمد علی‌نژاد (52) برای آلومینیوم گلزنی کردند. ضمن اینکه محمدرضا آزادی در دقیقه 70 یک پنالتی را برای تیمش از دست داد.

ترکیب پرسپولیس: احمد گوهری، فرشاد فرجی (23 - سعید آقایی)، وحدت هنانوف، علی نعمتی، رامین رضاییان (85 - منوچهر سفروف)، میلاد سرلک، کمال کامیابی‌نیا (67 - رضا اسدی)، احسان پهلوان، مهدی ترابی، امید عالیشاه  (67 - مهدی عبدی) و شرزود تمیروف (85 - حامد پاکدل).

ترکیب آلومینیوم: حسین پورحمیدی، وحید محمدزاده، رامتین سلیمان‌زاده، مصطفی احمدی، علیرضا نقی‌زاده (80 - امیر نوری)، محمد علی‌نژاد، میثم مجیدی (53 - پوریا آریا کیا)، محمدرضا آزادی (89 - امیرمحمد هوشمند)، میلاد فخرالدینی (89 - نیما درودی)، اسماعیل شریفات (89 - مهرداد بایرامی) و محمود قائدرحمتی.

داور: وحید کاظمی

نیمه اول

دقیقه 3: میلاد سرلک پشت محوطه جریمه آلومینیوم و روی توپ برگشتی صاحب توپ شد که شوت سنگین او را پورحمیدی برگشت داد. کمال کامیابی‌نیا در موقعیتی خوب توپ برگشتی را گرفت، اما ضربه او دقیقاً به جایی زده شد که دروازه‌بان آلومینیوم حضور داشت تا این توپ هم توسط او دفع شود، توپی که در نهایت راهی کرنر شد.

دقیقه 4: محمود قائدرحمتی به دلیل اعتراض به داور مسابقه با کارت زرد جریمه شد.

دقیقه 9: احسان پهلوان در شلوغی محوطه جریمه آلومینیوم و روی پاس امید عالیشاه صاحب توپ شد که پس از کنار زدن مدافعان، با یک بغل پا توانست دروازه پورحمیدی را باز کند.

دقیقه 21: وحدت هنانوف روی پاس رو به عقب و فشار تیم آلومینیوم، دچار اشتباه شد که محمد علی‌نژاد با فراری پشت مدافعان و پاس در عرض به محمدرضا آزادی، کار او را برای باز کردن دروازه پرسپولیس آسان کرد.

دقیقه 27: میلاد سرلک بار دیگر از پشت محوطه جریمه اقدام به شوتزنی کرد که ضربه او را باز هم پورحمیدی دفع کرد و زمانی که رامین رضاییان قصد داشت از توپ برگشتی استفاده کند، دروازه‌بان آلومینیوم توپ را مهار کرد.

دقیقه 31: محمود قائد رحمتی این بار قصد باز کردن دروازه پرسپولیس را داشت که احمد گوهری ضربه این بازیکن را دفع کرد.

دقیقه 39: این بار نوبت امید عالیشاه بود تا با شوت از راه دور شانس خود را برای گلزنی امتحان کند که این بار هم پورحمیدی تن به کرنر داد.

دقیقه 40: کرنر ارسالی روی دروازه آلومینیوم در رفت و برگشت و مقابل دروازه این تیم مقابل سه بازیکن پرسپولیس قرار گرفت و موقعیتی مناسب برای گلزنی بود، اما پورحمیدی موفق به مهار توپ شد.

دقیقه 42: بار دیگر محمد علی‌نژاد و محمدرضا آزادی در خط دفاعی پرسپولیس یک همکاری دو نفره را آغاز کردند تا بلکه آلومینیوم برای بار دوم به گل برسد، اما این بار ضربه نهایی آزادی قدرت کامل را نداشت تا گوهری توپ را مهار کند.

دقیقه 43: باز هم پرسپولیسی‌ها از پشت محوطه جریمه و با شوت قصد داشتند دروازه آلومینیوم را باز کنند که این بار توپ پس از برخورد به مدافعان و گرفته شدن قدرت آن، در اختیار پورحمیدی قرار گرفت.

دقیقه 1+45: ارسال مهدی ترابی به محوطه جریمه آلومینیوم برای شرزود تمیروف، با دخالت میثم مجیدی همراه شد و داور مسابقه علاوه بر اعلام خطای پنالتی، مدافع آلومینیوم را هم با کارت زرد جریمه کرد.

دقیقه 3+45: مهدی ترابی پشت ضربه پنالتی ایستاد و توانست این توپ را گل کند.

دقیقه 3+45: مهدی رحمتی سرمربی آلومینیوم به دلیل اعتراض به داور مسابقه، با کارت زرد جریمه شد.

نیمه دوم

دقیقه 49: ارسال اسماعیل شریفات به روی دروازه پرسپولیس با ضربه سر محمود قائد رحمتی همراه شد که توپ به شکلی خطرناک از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 52: محمد علی‌نژاد که روی گل نخست آلومینیوم تأثیر پررنگی داشت، این بار با شوتی فنی و از پشت محوطه جریمه دروازه پرسپولیس را باز کرد.

دقیقه 61: اسماعیل شریفات پشت محوطه جریمه پرسپولیس اقدام به شوتزنی کرد که احمد گوهری دفع ناقصی داشت و روی توپ برگشتی باز هم بازیکنان آلومینیوم شریفات را صاحب توپ کردند که این بار ضربه او راهی اوت شد.

دقیقه 63: محمود قائدرحمتی از پشت محوطه جریمه پرسپولیس اقدام به شوتزنی کرد که گوهری تن به کرنر داد.

دقیقه 64: تعلل خط دفاعی پرسپولیس و توپی که به محوطه جریمه این تیم وارد شده بود، به محمدرضا آزادی رسید تا این بازیکن با یک چرخش و ضربه‌ای دقیق، دروازه پرسپولیس را باز کند.

دقیقه 69: وحدت هنانوف بار دیگر با اشتباه خود و پاس رو به عقب، بازیکنان آلومینیوم را در موقعیت گل قرار داد که این بار احمد گوهری با خطایی که انجام داد، به آلومینیوم پنالتی داد. ضمن اینکه گوهری با کارت زرد هم جریمه شد.

دقیقه 70: محمدرضا آزادی پشت ضربه پنالتی ایستاد که احمد گوهری موفق به مهار این پنالتی شد.

دقیقه 72: رضا اسدی به دلیل خطایی که روی علیرضا نقی‌زاده انجام داد، با کارت زرد جریمه کرد. از سوی دیگر رامین رضاییان اعتقاد به وقت تلف کردن تیم آلومینیوم داشت و با بیرون گذاشتن ساک پزشکی از داخل زمین به بیرون زمین، به این مسئله اعتراض کرد که دخالت وحید محمدزاده یک درگیری را میان بازیکنان دو تیم ایجاد کرد. داور مسابقه نیز به همین دلیل رضاییان و محمدزاده را هم با کارت زرد جریمه کرد.

دقیقه 82: رضا اسدی ارسالی روی دروازه آلومینیوم داشت که ضربه سر مهدی عبدی از کنار دروازه راهی اوت شد.

دقیقه 85: یک ضربه ایستگاهی برای پرسپولیس شکل گرفت که ارسال روی دروازه می‌توانست با اثر گذاری وحدت هنانوف به موقعتی جدی تبدیل شود، اما بازیکنان آلومینیوم توپ را از منطقه خطر دور کردند.

دقیقه 2+90: میلاد سرلک به دلیل خطا روی مصطفی احمدی با کارت زرد داور جریمه شد.

به گزارش تسنیم، پرسپولیس که در این فصل با شکست مقابل فولاد با هدایت جواد نکونام، سوپرجام را از دست داده بود، این بار با شکست مقابل آلومینیوم اراک با هدایت سیدمهدی رحمتی که یک استقلالی دیگر است، دومین جام فصل را هم از دست داد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۶۷۷۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان