//
کدخبر: ۳۴۶۵۵۳ //

پرسپولیس - آلومینیوم اراک/استقلالی ها ول کن گل محمدی نیستند!

مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی از فردا پیگیری می شود که پرسپولیس میزبان آلومینیوم اراک خواهد بود. این مسابقه برای هر دو تیم، بخصوص پرسپولیس از اهمیت خاصی برخوردار است که شاگردان گل محمدی دوست ندارند در شرایط فعلی از جام حذفی کنار بروند.

پرسپولیس - آلومینیوم اراک/استقلالی ها ول کن گل محمدی نیستند!
به گزارش فرتاک نیوز،

پرسپولیس پس از دو تساوی پیاپی در لیگ برتر مقابل‌ استقلال و هوادار، این بار باید مقابل آلومینیوم اراک قرار گیرد. آلومینیومی که از یک مربی استقلالی دیگر بهره می گیرد و مهدی رحمتی به تازگی هدایت این تیم را برعهده گرفته و با تمام قوا به مصاف پرسپولیس خواهد آمد.

 یحیی گل محمدی در چند هفته گذشته با مربیان زیاد استقلالی مثل منصوریان، فکری، قلعه‌نویی، عنایتی و مجیدی روبرو شده که فقط توانسته‌ از محمود فکری امتیازات کامل را بگیرد. حال این تیم باید به مصاف تیم رحمتی برود. تیمی که با آمدن دروازه‌بان سابق استقلال جان تازه‌ ای گرفته و دیگر به راحتی امتیاز نمی دهد.

پرسپولیس در لیگ برتر با استقلال ۶ امتیاز فاصله دارد و به خوبی می داند، قهرمانی در لیگ دست خودش نیست و باید منتظر از دست دادن امتیاز از سوی رقیبش باشد، ولی آنها در جام حذفی همه چیز را در دستان خودشان می بینید و دوست ندارند این فرصت خوب را به راحتی از دست بدهند.

در سوی مقابل اراکی ها نیز راه شکست‌ دادن پرسپولیس را از همه تیم ها بهتر بلد هستند و می خواهند نشان‌ دهند اگر فصل گذشته‌ و فصل جاری اولین شکست را به سرخپوشان تحمیل کردند، اتفاقی نبوده است. حال اینکه کدام تیم به مرحله‌ نیمه نهایی برسد فردا مشخص می شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۶۵۵۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان