//
کدخبر: ۳۴۶۳۹۷ //
شخصیت بزرگ ملوان را نشان دادیم

کاظمی: از یزدانی و مرادمند خبر دقیقی ندارم

گلزن ملوانی ها می گوید پیش از آقای گلی به دنبال قهرمانی تیمش است.

کاظمی: از یزدانی و مرادمند خبر دقیقی ندارم
به گزارش فرتاک نیوز،

ملوان با پیروزی در برابر مس شهربابک خیلی زود صدر جدول را از مس‌کرمان پس گرفت حمید کاظمی در مورد این دیدار به خبرنگار ما گفت: ما شروع خوبی نداشتیم ولی در ادامه توانستیم به گل برسیم. من فکر می‌کنم تمرکز داوری خیلی خوب نبود و روی صحنه عجیبی گل دریافت کردیم. نیمه دوم هم با آب و هوای کرمان کار برای ما سخت بود.از ضد حملات استفاده کردیم و توانستیم گل دوم و سوم را بزنیم و در دقایق پایانی روی یک اشتباه گل خوردیم ولی باز هم خدا را شکر که پیروز شدیم، مبارک تمام هواداران مان باشد.

او که دو گل از سه گل تیمش را به ثمر رساند ادامه داد: زحمت بچه ها بود و من هم اگر توپ برسد انجام وظیفه می کنم. خدا را شکر این گل ها باعث شد تیممان پیروز  و روند خوبمان حفظ شود تا بتوانیم قهرمان شویم و صعود کنیم.

مهاجم ملوان که یک گل با آقای گل لیگ یک فاصله دارد و در حال حاضر ۹ گله است عنوان کرد: هدف اول ما صعود ملوان است و امیدوارم این اتفاق بیفتد اگر من هم آقای گل بشوم یک افتخار برای باشگاه بزرگ ملوان است.

این بازیکن در مورد دوری ۲۴ ساعته از صدر جدول گفت: مس یک روز زودتر از ما بازی کرد ولی با همتی که بچه‌ها ها داشتند دوباره صدرنشین شدیم آن هم در سخت ترین روز در این فصل. این شخصیت بزرگ ملوان، کادر و بازیکنانش را نشان می دهد. در سخت ترین روز از مس در خانه اش نتیجه گرفتیم.

کاظمی در پایان در مورد اضافه شدن مرادمند و یزدانی مدافعان استقلال به ملوان افزود: خبر دقیقی ندارم. آن ها یک هفته ای تمرین کردند و به صلاحدید کادرفنی به خاطر شرایط روحی روانی دور بودند و قرار است دوباره با ما تمرین کنند.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۶۳۹۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان