//
کدخبر: ۳۴۶۳۵۴ //
لیگ قهرمانان آسیا؛

نکونام، مُچ استراماچونی را می‌خواباند؟

تیم فوتبال فولاد ایران در اولین بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الغرافه می رود.

نکونام، مُچ استراماچونی را می‌خواباند؟
به گزارش فرتاک نیوز،

تیم فولاد که با هدایت سرمربی جوان خود برای دومین سال متوالی است، پا به لیگ قهرمانان آسیا می گذارد، از ساعت ۲۱:۴۵ امشب باید در جده عربستان با الغرافه تیم استراماجونی، مربی نام آشنا برای ایرانی ها، دیدار کند.

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال الغرافه تا به امروز توانسته 3 مرتبه به لیگ قهرمانان آسیا با فرمت جدید و یک دوره به جام قهرمانان آسیا صعود کند که در هر چهار حضور نتوانسته از گروه خود صعود کند اما این تیم حالا با آندره‌آ استراماچونی امیدوار است، پس از غیبت طولانی در لیگ قهرمانان آسیا، از مرحله گروهی صعود کند، گروهی که هم این مربی و هم نکونام معتقدند سخت ترین و قوی ترین گروه این دوره از لیگ قهرمانان آسیا است

فولاد که تاکنون پنج بار مسافر آسیا شده است، امسال برای موفقیت در آسیا، انگیزه دو چندان دارد. این تیم برخلاف فصل گذشته که با دست بسته و تعداد بازیکنان محدود به آسیا رفت، برای این دوره از رقابت ها با بازیکنان باتجربه و سرشناس تری پا به جده عربستان گذاشته است. بازیکنانی که تجربه آن ها می تواند برگ برنده نکونام در مرحله گروهی و صعود آن ها به مرحله بعدی باشد.

تقابل نکونام و استراماچونی که شناخت خوبی از تفکرات هم دارند، می تواند در نوع خود جالب و دیدنی باشد و احتمالا این دیدار از تماشایی ترین بازی های مرحله گروهی لقب خواهد گرفت.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۶۳۵۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان