//
کدخبر: ۳۴۶۱۰۹ //

اختصاصی/ استقلال - پیکان / اولین فینال فرهاد برای کسب قهرمانی

شاگردان فرهاد مجیدی با توجه به تساوی پرسپولیس برابر پیکان بهترین فرصت را دارند با کسب سه امتیاز برابر پیکان بار خود را برای قهرمانی ببندند .

اختصاصی/ استقلال - پیکان / اولین فینال فرهاد برای کسب قهرمانی
به گزارش فرتاک نیوز،

یکی از حساس ترین بازی های هفته‌ بیست و چهارم لیگ برتر دیدار استقلال و پیکان است که هر دو تیم شرایط خوبی در جدول دارند. در این میان، یکی برای کسب قهرمانی تلاش‌ می‌کند و یکی دیگر برای رسیدن به جایگاه چهارم‌ جدول؛ جایگاهی که برای پیکان دور از دسترس نیست.

استقلال پس از تساوی در، دربی فاصله شش امتیازی اش را با پرسپولیس حفظ کرد تا با روحیه مناسبی به تعطیلات عید نوروز برود و آماده بازی با پیکان شود. شاگردان فرهاد مجیدی که شانس اولی قهرمانی لیگ محسوب می شوند، فقط به پیروزی مقابل‌ پیکان فکر می کنند تا برنده یکی از هفت فینال باقی مانده مسابقات باشند. هفت فینالی که قهرمانی آبی پوشان پایتخت را مشخص می کند.

شاگردانش مجیدی بازی رفت‌ برابر پیکان را با نتیجه سه بر صفر به برتری رسیدند که بهترین پیروزی نیم فصل اول آنها محسوب‌ می شد؛ حال آنها دنبال سه امتیاز بازی برگشت نیز هستند تا فاصله شان را با دیگر مدعیان حفظ کنند. البته فراموش نکنید دیدار پرسپولیس و هوادار زودتر از دیدار استقلال و پیکان برگزار می شود که نتیجه این مسابقه نیز می تواند، حساسیت بازی آبی‌ها را بیشتر کند.

اما در سوی مقابل پیکانی ها با اینکه تیم جوان و بدون ستاره لیگ هستند، ولی با همین جوانی بهترین نتیجه را کسب کرده اند که خیلی دوست دارند صدرنشین لیگ را متوقف کنند. پیروزی و یا تساوی در این مسابقه به سایر تیم ها نیز کمک می کند تا به استقلال نزدیک شوند. ناگفته نماند، پیکان در جام حذفی نیز مقابل همین استقلال حذف شد که این سومین تقابل شاگردان مجیدی و مجتبی حسینی محسوب‌ می شود. حال اینکه مجیدی با شکست‌ پیکان به شکست‌ ناپذیری اش ادامه دهد و یا اینکه حسینی دست به شگفتی بزند، شانزدهم فروردین مشخص می شود.

علی مسعودی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع:
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۶۱۰۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان