//
کدخبر: ۳۴۵۹۵۴ //

بازگشت به موقع ستاره های سپاهان

در مصاف با صنعت نفت آبادان پس از مدت‌ها شاهد بازگشت یاسین سلمانی و مسعود ریگی بودیم.

بازگشت به موقع ستاره های سپاهان
به گزارش فرتاک نیوز،

 مصدومیت یاسین سلمانی از ناحیه همسترینگ یکی از دغدغه‌های محرم نویدکیا طی ماه‌های اخیر بوده است؛ بازیکنی که پس از درخشش در لیگ بیستم و مطرح کردن نامش به عنوان پدیده مسابقات، در لیست اسکوچیچ هم به مهره‌ای همیشگی تبدیل شده بود، اما به یکباره در مصاف با پیکان مصدوم شد و هنوز هم نتوانسته به شرایط ایده‌آل بازگردد. با این حال این بازیکن که در برهه‌‍ای بازگشته بود ولی دوباره مصدومیتش تشدید شد، در مصاف با نفت آبادان پس از پشت سر گذاشتن استراحتی مناسب از دقیقه 77 وارد زمین شد تا رفته رفته آماده دیدارهای حساس پیش روی سپاهان شود.
دیگر بازیکن مهم سپاهان که هفته‌های اخیر را به دلیل آسیب دیدگی از دست داده بود، مسعود ریگی بود که این بازیکن هم پس از یک دوره دوری از فوتبال، در دیدار مقابل شاگردان منصوریان در آبادان از دقیقه 66 به زمین آمد تا محرم نویدکیا هافبکی که اعتقاد ویژه ای به سبک بازی اش دارد را در مسابقات آسیایی در دسترس داشته باشد.
درنهایت از میان مصدومان کلیدی سپاهان می توان به جلال الدین علی محمدی اشاره کرد که او هم پیش از سفر تیم به عربستان به تمرینات گروهی اضافه شده است و می‌تواند در مرحله گروهی کمک دست سرمربی تیمش باشد.
در واقع سپاهان امشب در شرایطی از ساعت 20:30دقیقه عازم عربستان خواهد شد که تنها وضعیت داود رجبی مدافع چپ این تیم در ابهام است و محرم تقریبا با تیمی کامل برای صعود به مرحله حذفی تلاش خواهد کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۵۹۵۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان