//
کدخبر: ۳۴۵۶۲۴ //

اعلام شرایط خرید بلیت بازی تراکتور و مس رفسنجان

باشگاه تراکتور تبریز اطلاعیه‌ای را در خصوص بلیت فروشی بازی هفته بیست و چهارم لیگ برتر منتشر کرد.

اعلام شرایط خرید بلیت بازی تراکتور و مس رفسنجان
به گزارش فرتاک نیوز،

 بر اساس اعلام باشگاه تراکتور هواداران این تیم می‌توانند از طریق لینک ticket.tractor-club.com نسبت به خرید بلیت بازی با مس رفسنجان اقدام کنند.

بلیت فروشی از ساعت ۱۲ ظهر روز جمعه (۱۲ فروردین) الی ساعت ۱۴ روز یکشنبه (۱۴ فروردین) انجام می‌شود و درهای ورزشگاه یادگار امام(ره) از ساعت ۱۸ روز یکشنبه به روی هواداران باز خواهد شد.

هواداران فقط با داشتن شرایط مصوب ستاد مقابله با کرونا امکان حضور در ورزشگاه را خواهند داشت. به‌طوری‌که نوبت دوم واکسن کرونا را دریافت کرده و از دریافت آن 14 روز گذشته باشد. آن‌ها باید کارت واکسن دیجیتال دارای (QR کد) و کارت ملی خود را به همراه داشته باشند. همچنین استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی هنگام ورود به ورزشگاه و تماشای بازی، از دیگر الزامات تعیین شده برای برگزاری بازی‌ها با حضور هواداران است.

علاقه‌مندان، بدون خرید بلیت از طریق سامانه، به ورزشگاه مراجعه نکنند چرا که به هیچ عنوان بلیت فروشی دستی یا اینترنتی در ورزشگاه انجام نمی‌شود و از ورود افراد بدون بلیت جلوگیری خواهد شد.

تقاضا می‌شود تماشاگران ضمن حضور به موقع در ورزشگاه، بر اساس شماره صندلی مستقر شوند. 

دیدار دو تیم تراکتور و مس رفسنجان از هفته بیست و چهارم مسابقات لیگ برتر فوتبال، روز یکشنبه (۱۴ فروردین)، ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار می‌شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۵۶۲۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان