//
کدخبر: ۳۴۵۱۳۳ //

کی‌روش: در بین ۱۰ نفر اول جهان هستم

کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی مصر از پیروزی 1-0 تیمش مقابل سنگال و برتری در بازی رفت ابراز رضایت کرد.

کی‌روش: در بین 10 نفر اول جهان هستم
به گزارش فرتاک نیوز،

تیم ملی مصر در خانه خود و در مسابقه رفت دیدار پلی آف با گل به خودی سالیو در مقابل سنگال به برتری دست یافت و شانس خود برای صعود به جام جهانی قطر 2022 را افزایش داد. کارلوس کی‌روش در پایان این دیدار در مورد کارنامه خود در عرصه مربیگری در رده ملی صحبت کرد و البته مدعی شد دلیلی برای نگرانی از شرایط موجود برای تیم ملی مصر وجود ندارد.

 

کارلوس کی‌روش گفت: "دلیل ناراحتی و عصبانیت بعضی از شما خبرنگاران را علیرغم کسب برتری در مقابل تیم ملی سنگال متوجه نمی شوم. بازی سختی برابر این تیم داشتیم، اما ما تیم برتر زمین بودیم و شایستگی کسب این پیروزی را داشتیم. بنابراین من دلیلی برای ناراحتی یا نگرانی نمی بینم، زیرا مصر موفق به کسب پیروزی مقابل تیمی شد که همین چند هفته قبل قهرمان رقابت های جام ملت های آفریقا شده بود. حالا ما باید برای مسابقه برگشت به سنگال برویم و برای دفاع از تک گل برتری خود در بازی رفت با همه چیز مبارزه کنیم تا بتوانیم به جام جهانی برسیم.

عصبی بودن در جریان مسابقه؟ من 44 سال سابقه مربیگری دارم و در بیش از دو هزار بازی در رده بین المللی حضور داشتم. من تنها مربی ای هستم که به چهار جام جهانی رسیده ام که شامل 2002 با آفریقای جنوبی، 2010 با پرتغال و 2014 و 2018 با ایران است و از نظر نتیجه در بین 10 سرمربی برتر جهان جای دارم."

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۵۱۳۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان