//
کدخبر: ۳۴۵۰۱۰ //

ستاره گران قیمت رئال مادرید مشتری ندارد!

رئال مادرید به دنبال فروش ادن هازارد است اما این بازیکن هیچ مشتری قابل توجهی ندارد.

ستاره گران قیمت رئال مادرید مشتری ندارد!
به گزارش فرتاک نیوز،

در تابستان 2019 بود که رئال مادرید با پرداخت رقم هنگفت 130 میلیون یورو ادن هازارد را به‌عنوان جانشین کریستیانو رونالدو به‌خدمت گرفت. هواداران رئال مادرید امیدوار به تکرار روزهای درخشان ادن هازارد در چلسی، در لباس تیم مورد علاقه‌شان بودند، اما اتفاقات به بدترین شکل ممکن برای ستاره بلژیکی پیش رفت و حالا احتمال جدایی او بیشتر از همیشه شده است.

ستاره بلژیکی بعد از روی کار آمدن کارلو آنچلوتی هم نتوانست به روزهای خوب خود بازگردد و حتی در جریان بازی‌های ملی نیز دوباره دچار مصدومیت شد تا سریال کابوس‌های این بازیکن همچنان ادامه داشته باشد. در واقع همه مسائل دست به دست هم داده که رئال مادرید از هازارد ناامید شود و شایعات جدایی او از این تیم به شکل قابل توجهی قوت بگیرد.

هازارد در بازی رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل پاری‌سن ژرمن تنها هشت دقیقه فرصت حضور در میدان را پیدا کرد در حالی‌که در بازی برگشت به شکل کامل نیمکت نشین بود. او همچنین در دیدار ال‌کلاسیکو که رئال مادرید کریم بنزما و گرت بیل را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت‌ نیز فرصت حضور در میدان را پیدا کرد تا شرایط برای این بازیکن به بدترین وضع خود برسد.

 

با این حال ماریو کورتگانا، خبرنگار گل و مارکا، گزارشی در رابطه با آینده این ستاره بلژیکی منتشر کرده و مدعی شده که باشگاه رئال مادرید قصد دارد این بازیکن را در تابستان پیش رو به فروش برساند. در این گزارش تاکید شده که خود هازارد اما قصد دارد تا پایان قراردادش یعنی 2024 به کار در رئال مادرید ادامه دهد. همچنین مارکا مدعی شده که این بازیکن در حال حاضر هیچ مشتری خاصی ندارد و حتی اگر به جدایی هم رضایت دهد، رئال کار سختی برای فروش او خواهد داشت.

 

 

 

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۵۰۱۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان