//
کدخبر: ۳۴۴۷۳ //

باشگاه استقلال خبر نود را یک سال بعد تایید کرد / قرارداد کاوه رضایی ۱،۶ میلیارد

کاوه رضایی مهاجم اول فصل گذشته تیم فوتبال استقلال شب گذشته اعلام کرد با باشگاه شارلوای بلژیک به توافق رسیده و از جمع آبی پوشان جدا خواهد شد.

باشگاه استقلال خبر نود را یک سال بعد تایید کرد / قرارداد کاوه رضایی ۱،۶ میلیارد
به گزارش فرتاک نیوز،

از شب گذشته و اعلام خبر جدایی کاوه رضایی باشگاه استقلال با انتشار یک بیانیه و پندار توفیقی دبیر هیئت مدیره باشگاه در چند مصاحبه نسبت به این انتقال واکنش نشان داده اند.

توفیقی در یکی از مصاحبه هایش گفته: «در باشگاه استقلال سابقه نداشته که بازیکنی ۸۰ درصد پولش را پیش از پایان فصل بگیرد. قرارداد رضایی یک میلیارد تومان با ۶۰۰ میلیون آپشن بود. یعنی صددرصد قراردادش را گرفته و ۵۰ درصد آپشن‌هایش نیز پرداخت شده است. دو آپشن هم با وجود اینکه به او تعلق نمی‌‌گرفت، به خاطر همکاری به این بازیکن دادیم.»

به عبارت دیگر مبلغ قرارداد کاوه رضایی با استقلال یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان بود که سایت نود فصل گذشته و پس از پیوستن رضایی به استقلال دقیقا همین مبلغ را برای قرارداد رضایی منتشر کرد در حالی که مبلغ این قرارداد از سوی باشگاه استقلال به سازمان لیگ ۱ میلیارد تومان عنوان شده بود. بازیکنی که چندین و چند روز مذاکره و کشمکش بر سر انتقال او پیش از فصل وجود داشت و بعید بود با چنین رقمی حاضر به انتخاب تیم آینده خود شود.

220

در گزارش مفصل سال قبل نود مبلغ واقعی قرارداد اکثر بازیکنان مهم باشگاه های بزرگ فوتبال ایران منتشر شد که فاصله زیادی با مبلغ رسمی اعلام شده از سوی باشگاه ها داشت.

 

منبع: برنامه90
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۴۷۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان