//
کدخبر: ۳۴۴۵۴۵ //

اشتباه عجیب داور به نفع استقلال در دربی/ این استقلالی باید اخراج می‌شد

مربی دروازه‌بان‌های تیم استقلال با یک ترفند جالب از اخراج در دربی و محروم شدن از همراهی تیمش در نیمه دوم گریخت.

اشتباه عجیب داور به نفع استقلال در دربی/ این استقلالی باید اخراج می‌شد
به گزارش فرتاک نیوز،

انتشار ویدیوی درگیری بهزاد غلامپور در پایان نیمه اول دربی تهران حواشی بسیاری به‌همراه داشت. باشگاه پرسپولیس ساعتی بعد از بازی با استقلال این ویدیو را منتشر و بابت اخراج نشدن مربی حریف از داور انتقاد کرد.

غلامپور در این صحنه و در چند قدمی داوران با دست به سینه مهدی ترابی زده و او را هل می‌دهد. کارت قرمز، جریمه این حرکت بود اما یک ترفند جالب از مربی استقلال آنها را به اشتباه انداخت تا غلامپور در نیمه دوم به جای سکوها، از کنار زمین بازی را پیگیری کند.

علی خسروی که امروز برای کارشناسی صحنه‌های داوری دربی در برنامه فوتبال برتر حضور یافته بود از تصمیم عجیب داور و ترفند جالب غلامپور برای فرار کارت قرمز صحبت کرد. به گفته خسروی، داور بازی قصد داشت در شروع نیمه دوم کارت قرمز را به مربی استقلال نشان بدهد؛ او ادامه داد: "غلامپور اولش نیامد ولی بعدش آمد. این عدم کنترل مسئول برگزاری بازی است."

این‌گونه بود که مربی دروازه‌بان‌های استقلال از اخراج گریخت. او که متوجه شده بود در نیمه دوم قرار است کارت قرمز را از داور دریافت کند، همراه با تیم به زمین نیامد تا آب‌ها از آسیاب افتاده و بعد از شروع بازی، حواس داور گرم داخل زمین شود. چند دقیقه بعد مربی آبی‌ها در حالی که داور گرم قضاوت مسابقه بود روی نیمکت حضور پیدا کرد و در شادی پس از گل هم حضور داشت!

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبر ورزشی
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۴۵۴۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان