//
کدخبر: ۳۴۴۳۸۷ //

رفیعی: بازگشت به تیم ملی، نقطه‌ی عطف ۱۴۰۰

هافبک خلاق سپاهان معتقد است که تیمش در جدال روز گذشته می‌توانسته مقابل گل‌گهر به پیروزی برسد.

رفیعی: بازگشت به تیم ملی، نقطه‌ی عطف 1400
به گزارش فرتاک نیوز،

بعد از تساوی سپاهان و گل‌گهر در دیدار روز گذشته، سروش رفیعی هافبک طلایی‌پوشان اصفهانی در میکسدزون ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان در گفتگو با خبرنگاران درباره‌ی مسابقه‌ی با گل‌گهر توضیح داد: فکر می‌کنم که خیلی بازی باکیفیتی نبود، بازی بدی نبود اما انتظار می‌رفت که بازی بهتر از این باشد؛ شرایط به گونه‌ای بود که تیم گل‌گهر با همه‌ی احترامی که همیشه برای امیرخان قلعه‌نویی حاضرم، شکل بازی که همیشه ایشان دوست دارد را انجام نداد، چون ایشان دوست دارند که تیم‌شان همیشه فوتبال خوبی بازی کنند.

وی افزود: آن‌ها سعی کردند که از توپ‌های بلند استفاده کنند چون بازیکنان باکیفیتی هم در هوا دارند، فکر می‌کنم یکی دو موقعیت هم این‌گونه ایجاد کردند؛ ما هم در مقابل سعی کردیم فوتبال خودمان را انجام بدهیم و پاس بدهیم و موقعیت ایجاد کنیم، در این بازی‌ها یکی دو موقعیت ایجاد می‌شود که هیچکدام از این‌ها به گل نرفت. به هر حال فکر می‌کنم که می‌شد بهتر از بازی باشد، اما در نهایت با احترام به تیم گل‌گهر و باشگاه گل‌گهر، بازیکنان خوب‌شان و شخص آقای قلعه‌نویی، فکر می‌کنم می‌توانستیم ببریم.

به بازیکنان دو تیم خسته نباشید می‌گویم و امیدوارم سال خوبی داشته باشند، از هواداران‌مان هم تشکر می‌کنم که در این سال از ما حمایت کردند و امیدوارم که سال جدید برای همه‌ی مردم سال خوبی باشد و بتونیم روز به روز شرایط را در کشور برای مردم بهتر کنیم.

امسال نقطه‌های مثبتی داشت که یکی از بهترین‌های آن برگشت به تیم ملی بود و این برای من خیلی خوشحال‌کننده بود؛ انتظارم این بود که با تیم سپاهان شرایط بهتری را داشته باشیم و نتایج بهتری را بگیریم که متاسفانه تا اینجای کار آن‌گونه که حق‌مان بود برای‌مان پیش نرفت اما امیدوارم سال جدید برای‌مان بهتر باشد.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۴۳۸۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان