//
کدخبر: ۳۴۴۲۵۱ //
ویارئال 3 یونتوس 0

تحقیر بانوی پیر در تورین/ ویارئال یونتوس را به زانو در آورد

ویارئال در خانه یونتوس دست به کار بزرگی زد و این تیم را با نتیجه 3بر0 شکست داد.

تحقیر بانوی پیر در تورین/ ویارئال یونتوس را به زانو در آورد
به گزارش فرتاک نیوز،

 یوونتوس که در سال های اخیر قادر به گذر از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان نبوده، امشب نیز در تورین با دو گل برابر ویارئال شکست خورد تا حذف زودهنگام را دوباره تجربه کند.

یوونتوس بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی و روی ارسال خوان کوادرادو از سمت راست فرصت خوبی برای گلزنی داشت، اما ضربه سر آلوارو موراتا را گرونیمو رولی با واکنشی تماشایی مهار کرد.

در دقیقه 21 و روی ارسال زمینی متئو دی شیلیو از سمت چپ بود که یوونتوس تا آستانه زدن گل اول پیش رفت، اما ضربه زمینی و محکم دوسان ولاهوویچ، به دیرک دروازه ویارئال برخورد کرد و این موقعیت با بدشانسی از دست رفت.

در دقیقه 28 ویارئال بالاخره روی دروازه یوونتوس ظاهر شده و اولین فرصت گلزنی خود را خلق کرد، اما ضربه فنی کاپو با اختلاف کمی از کنار دروازه بیانکونری به بیرون رفت.

دقایقی بعد این بار دوسان ولاهوویچ خودش از پشت محوطه و فاصله ای قابل توجه شانس خود را برای باز کردن دروازه ویارئال امتحان کرد، اما رولی باز هم با عکس العمل خوب خود توپ را دور کرد.

بدشانسی های دوسان ولاهوویچ، در دقایق پایانی نیمه اول تکمیل شد و ضربه سر این بازیکن در دهانه دروازه توسط سنگربان ویارئال مهار شد تا نیمه اول با فرصت سوزی های یوونتوس با تساوی بدون گل در تورین به اتمام برسد.

یوونتوس نیمه دوم را نیز خوب آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم این آدرین رابیوت بود که در سمت چپ محوطه صاحب موقعیت خوبی برای گلزنی شد، اما ضربه او بعد از برخورد به مدافع حریف به بیرون رفت. در ادامه جریان مسابقه آرام شده و یوونتوس علیرغم مالکیت توپ قادر به خلق موقعیت چندانی روی دروازه ویارئال نبود.

اما در دقیقه 75 این ویارئال بود که بر خلاف جریان مسابقه به پنالتی دست یافت. دنیله روگانی در محوطه کوکولین را متوقف کرد و داور بعد از بازبینی اعلام پنالتی کرد. جرارد مورنو پشت توپ قرار گرفته و علیرغم تشخیص درست ووچیک شزنی موفق به باز کردن دروازه یوونتوس شد.

اما بر خلاف انتظار ویارئال در دقیقه 85 به گل دوم نیز دست یافت. روی ارسال آئوریر از روی نقطه کرنر بود که پائو تورس در مرکز محوطه به خوبی توپ را قطع کرده و توانست گل دوم ویارئال را به ثمر برساند.

اما در دقیقه 90 این بار ماتیس دی لیخت مرتکب خطای هند پنالتی شده و این بار  دانیوما خلاف جهت شزنی دروازه را باز کرد تا یوونتوس شکست سنگین 0-3 را تجربه کرده و از لیگ قهرمانان حذف شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۴۲۵۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان