//
کدخبر: ۳۴۳۸۱۰ //

تیم فوتبال فجرسپاسی مقابل قعرنشین شکست خورد

تیم فجر شهید سپاسی شیراز در هفته بیست و دوم مسابقات فوتبال برتر جام خلیج فارس دریک بازی حساس به مصاف تیم پدیده مشهد قعرنشین رفت و در دقیقه ۹۲ شکست خورد.

تیم فوتبال فجرسپاسی مقابل قعرنشین شکست خورد
به گزارش فرتاک نیوز،

تیمهای فجرسپاسی شیراز و پدیده مشهد در چارچوب هفته بیست و دوم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت 16 امروز(شنبه) به مصاف هم رفتند که در پایان تیم میهمان با یک گل به برتری دست پیدا کرد. تک گل تیم پدیده در حالی که  ۲ دقیقه از وقت سه دقیقه ای تلف شده نیمه دوم گذشته بود از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید تا میزبان این فرصت طلایی را برای فرار از منطقه سقوط از دست بدهد و به نخستین بُرد خانگی هم دست نیابد. 

دیدار این دو تیم به ویژه برای فجریها از اهمیت زیادی بر خوردار بود چرا که در صورت شکست تیم حریف و با توجه به باخت تیم نفت مسجد سلیمان دراین هفته بهترین  فرصت بود تا فاصله خود را با انتهای جدول زیاد کنند و به یک بُرد با ارزش که حکم شش امتیازی داشت، برسند و با توجه به شکست تیم تراکتورسازی، جای این تیم را در رده سیزدهم جدول بگیرند و امیدوار به بازیهای  آینده باشند که اینگونه نشد و فجریها همچنان در حسرت برد خانگی باقی ماندند.

میزبان بازی را بهتر آغاز کرد و سعی داشت هم از چپ و هم از راست زمین به دروازه تیم پدیده نزدیک شود و اولین کرنر هم فجریها روی دروازه تیم میهمان به دست اوردند و نشان دادند که به جز بُرد به چیز دیگری فکر نمی کنند.

 اما در آن سوی میدان هم تیم پدیده که هنوز امیدوار است تا خود را از قعر جدول رها کند در این بازی سعی داشت با ارسال توپ های بلند به پشت دفاع و همچنین پرتاب اوت بلند و استفاده از ضد حمله و ضربات ایستگاهی به گل برسد که همین اتفاق هم افتاد.

دقیقه ۱۹ پاس درعمق و خوب علی نبی زاده هافبک تیم فجرکه کار بازیسازی را برعهده داشت به محمد کاظمی رسید اما این بازیکن قدر این فرصت را ندانست.

 دقیقه ۲۴ هم می رفت که مدافع پدیده گل به خودی بزند اما  یوسف بهزادی سنگربان میهمان با واکنشی به موقع توپ را به کرنر فرستاد که حاصل ۲ کرنر پی در پی برای میزبان ثمری نداشت.  

در ادامه نیمه نخست با وجود برتری تیم فجر اما آنها نتوانستند فرصت خطرناکی را روی دروازه حریف به وجود بیاورند و نیمه نخست بدون ردو بدل شدن گلی پایان یافت و این همان چیزی بود که شاگردان سیدعباسی سر مربی تیم پدیده می خواستند.  

در نیمه دوم مهرزاد معدنچی سر مربی جوان تیم فجر هر پنج تعویض خود را انجام داد تا بلکه بتواند به گل برسد اما این اتفاق نیفتاد چرا که تیم میهمان بازی را بهتر دنبال کرد و با برنامه ای هم که داشت به گل رسید تا دست اندرکاران باشگاه فجر فکر اساسی برای تیمشان که به شدت در خطر سقوط قرار گرفته، بکنند. 

دقیقه ۶۰  یک اشتباه از سوی مدافعان تیم فجر توپ به فردین رابط بازیکن تیم پدیده رسید که این بازیکن با بی دقتی توپ را به بیرون فرستاد تا دروازه میزبان  با خوش شانسی بسته بماند.

در این لحظات تیم پدیده بهتر بازی می کرد و انها می دانستند چگونه خود را دروازه تیم فجر بر سانند، و تیم فجر بدون برنامه و احساسی بازی کرد .

 پنالتی برای میهمان و کار سخت فجریها در ادامه لیگ  

دقیقه ۹۲  بر روی یک ضد حمله که در دستور کارمیهمان بود از سر در گمی مدافعان فجر استفاده کردند و  به  یک خطای پنالتی حساس دست یافتند که ضربه زیبای مجتبی بیژن شکست تیم میزبان را رقم زدند تا تیم پدیده با این پیروزی خود را به نزدیکی تیم های فجر و نفت مسجد سلیمان برساند.        

ترکیب تیم فجرسپاسی

ایمان صادقی، رضا علیاری، عرفان معصومی، سعید زارع، یوسف وکیا، علی نبی‌زاده، احمدرضا زنده‌روح، دانیال کردستانی، فرزان دانا، محمد کاظمی و حسین مهربان ۱۱  بازیکن تر کیب اولیه تیم میزبان بودند.

میلاد کمدانی ، ابوالفضل بابایی، علی فاتح ، سیروان قربانی رضا اقابابایی هم بازیکنان تعویضی تیم فجر بودند تا همه تعوض های خود را برای تغییر نتیجه در نیمه دوم انجام دهند.

سرمربی مهرزاد معدنچی

ترکیب تیم پدیده

 یوسف بهزادی، مجتبی بیژن، ابراهیم رضازاده، حسین حیدری، علی طاهران، ابوذر صفرزاده، فردین رابط، امیر حسین نعمتی، مرتضی حسین‌زاده، محمدرضا فلاحیان و رحمان جعفری  هم ترکیب تیم میهمان را تشکیل می دادند.

محمد زاده ، رضا کربلا چعب  ، محمد رضا رفیعی ، ظائر کاظمین  بازیکنان تعویضی تیم پدیده بودند.

سرمربی داوود سید عباسی

قضاوت این بازی را  حسن اکرمی، حمید سبحانی، صالح عرب آبادی و  احمد محمدی بر عهده داشتند و ناظر بازی هم  فریدون اصفهانیان بود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۳۸۱۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان