//
کدخبر: ۳۴۳۶۹۸ //

چوکا رو به افول / سقوط آزاد تالشان با نظرمحمدی

چوکا تالش که فصل گذشته عملکرد بسیار ضعیفی در لیگ دسته اول داشته در حال حاضر در رده چهارم جدول گروه الف لیگ دسته دوم قرار دارد.

چوکا رو به افول / سقوط آزاد تالشان با نظرمحمدی
به گزارش فرتاک نیوز،

باشگاه چوکا که با سر و صدای زیاد رسانه ای اقدام به جذب بازیکنان متعدد کرده تا پایان نیم فصل نخست عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشت.

تالشان با هدایت علی نظر محمدی نیم فصل دوم را خوب شروع نکردند و هفته گذشته درحالی که با دو گل از شهرداری بندرعباس پیش بودند تنها در چند دقیقه برد را با مساوی عوض کردند و حتی امکان باخت آن ها در خانه وجود داشت که داور گل سوم بندرعباسی ها را آفساید اعلام کرد.

در هفته شازدهم لیگ دسته دوم سبزپوشان در خانه شهرداری بم به مصاف این تیم بحران زده رفتند، تیمی که در رده سیزدهم جدول قرار دارد پیش از بازی هواداران چوکا امیدوار بودند روند ناکامی چوکا برابر تیم‌پایین جدولی شهرداری به اتمام برسد.

اما شاگردان نظر محمدی در برابر حریف قعر جدولی خود نیز عملکرد ضعیفی داشتند و در کمال ناباوری در این دیدار با یک گل از شهرداری بم شکست خوردند.

به نظر می‌رسد علی نظر محمدی و همکارانش هرچه سریع تر باید فکری به حال این وضعیت تیم خود کنند چون اگر این روند ادامه داشته باشد چوکا از جمع مدعیان جدا خواهد شد و پرواز بلند چوکا بر فراز لیگ دو با سقوط آزاد مواجه می‌شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۳۶۹۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان