//
کدخبر: ۳۴۳۳۹۹ //

علیپور: دبیر، دوست خوب من است/ روی موارد قانونی و اداری بحث کردیم

عضو هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک گفت: ما روی موارد قانونی و اداری بحث کردیم، رأی‌گیری کرده و در نهایت به تصمیم جمع احترام گذاشتیم.

علیپور: دبیر، دوست خوب من است/ روی موارد قانونی و اداری بحث کردیم
به گزارش فرتاک نیوز،

غلامعلی علیپور، عضو هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک در حاشیه مجمع این کمیته اظهار داشت: در درجه اول باید بگویم که علیرضا دبیر قهرمان المپیک است و انسان بسیار بزرگی است. من برای او احترام ویژه‌ای قائل هستم.

عضو هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک ادامه داد: بیش از 20 سال است که دبیر را می‌شناسم. او در میادین بزرگ بین‌المللی برای ایران زحمات زیادی کشیده است.

علیپور گفت: مجمع باید چالش داشته باشد. مگر ممکن است در مجمعی یک نفر حرفی بزند و همه با او موافقت کنند و چشم بگویند؟! چنین چیزی وجود ندارد.

وی تصریح کرد:  بحث‌هایی که انجام شدف مواردی اداری و قانونی بود. هیچ گونه بحث شخصی و خصوصی بین افراد وجود نداشت. ما روی موارد قانونی و اداری بحث کردیم، رأی‌گیری کرده و در نهایت به تصمیم جمع احترام گذاشتیم.

علیپور در پایان اظهار داشت: من همیشه از دیدن کشتی‌های دبیر لذت برده‌ام و او دوست خوب من است. ماه در اینجا بحث‌های اساسنامه‌ و مجمع را برگزار کردیم. مواردی که جمع در مورد آن تصمیم می‌گیرد را باید احترام بگذاریم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۳۳۹۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان