//
کدخبر: ۳۴۳۰۱۶ //

تارتار:برخلاف بقیه تیم‌ها، فولاد خوب تقویت شد/فردا یک بازی تاکتیکی برگزار می‌شود

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: فکر می‌کنم فردا یک بازی تاکتیکی از جانب هر دو تیم برگزار شود چون هر دو، از تیم‌های با برنامه امسال هستند.

 تارتار:برخلاف بقیه تیم‌ها، فولاد خوب تقویت شد/فردا یک بازی تاکتیکی برگزار می‌شود
به گزارش فرتاک نیوز،

مهدی تارتار در خصوص دیدار ذوب آهن مقابل فولاد در هفته بیست و یکم لیگ برتر اظهار داشت: طبعتا بازی با فولاد با توجه به کیفیت آن تیم و ساختاری که آن باشگاه دارد، بازی راحتی نیست. بازی سختی را پیش بینی می‌کنیم. فولاد واقعا در چندسال گذشته بسیار قوی عمل کرده است.

وی افزود: با آمدن گرشاسبی به عنوان یک مدیرعامل با تجربه، همان روند را خوب ادامه می‌دهند. کادرفنی با ثباتی دارند. به غیر از چند هفته که این کادر جدا شد و برگشت. ثبات خوبی را در این دو سه سال داشتند. بازیکنانشان تقریبا حفظ شدند. در نیم فصلی که هیچ تیمی نتوانست آنطور که باید خودش را تقویت کند، فولاد خودش را خیلی خوب تقویت کرد. تیم بهتری نسبت به نیم فصل اول شدند. ولی ما هم تیمی هستیم که خوب بازی می‌کنیم. از اول فصل تا الان بازی های خیلی خوبی را به نمایش گذاشتیم. بازیکنان بسیار با انگیزه و با کیفتی داریم. خداراشکر در دو هفته اخیر هم خوب نتیجه گرفتیم. فکر می‌کنم فردا یک بازی تاکتیکی از جانب هر دو تیم باشد. چون هر دو، از تیم‌های با برنامه امسال هستند. ان شاالله بتوانیم با ارائه یک بازی خوب و با هدف به سه امتیاز  برسیم.

تارتار در مورد اینکه آیا تعویق سفر به خاطر شرایط نامناسب آب و هوایی اهواز روی روند کیفی ذوب آهن تاثیر می‌گذارد، گفت: خوشبختانه با تمهیدات باشگاه دیروز و امروز خیلی معطل نشدیم. بچه‌ها استراحت لازم را داشتند. امروز هم با پرواز مناسبی به اهواز می‌رویم و باید از مدیریت باشگاه تشکر کنم. امیدوارم فردا که بازی انجام می شود از نظر جوی شرایط مناسب باشد. یعنی هوا آنقدر خوب باشد که هم ما و هم فولاد که فوتبالشان روی زمین است بتوانیم کیفیت خودمان را نشان بدهیم. امیدوارم ما پیروز شویم.

سرمربی ذوب آهن در مورد غایبان تیمش برای بازی فردا عنوان کرد: محمد قریشی محروم است. او بی دلیل محروم شد. داور به اشتباه کارت زرد دوم را داد و اخراج شد. بقیه بچه ها خداراشکر شرایط خوبی دارند. امیدوارم با ارائه یک بازی خوب و کسب امتیاز به شهرمان برگردیم تا همچنان هوادارانمان خوشحال باشند. واقعا هیچ چیز بالاتر از این نیست که دل هواداران‌مان شاد باشد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۳۰۱۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان