//
کدخبر: ۳۴۲۸۸۱ //

سرمربی فجر سپاسی شیراز : بازی با تیم پیکان چهار مصدوم روی دست تیم ها گذاشت

سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز اعلام کرد: زمین نامناسب ورزشگاه حافظیه شیراز به هنگام بازی مقابل پیکان تهران که در هفته بیستم مسابقات فوتبال لیگ برتربرگزار شد موجب گردید سه بازیکن از تیم ما و یک بازیکن هم از تیم حریف مصدوم شوند.

سرمربی فجر سپاسی شیراز : بازی با تیم پیکان چهار مصدوم روی دست تیم ها گذاشت
به گزارش فرتاک نیوز،

علی اصغر کلانتری عصر پنجشنبه، گفت : اگر برخی مسوولان  ناراحت نمی شوند که می گوییم زمین حافظیه خراب است، در بازی برابر  پیکان تهران سه بازیکن ما به نام دانیال کردستانی،یوسف وکیا و محمد قنبری مصدوم شدند  و اکبری هم از تیم پیکان  رباط زانویش به شدت آسیب دیده است.

وی اضافه کرد: طی برگزاری مسابقات لیگ برتر دوره ۲۱  تاکنون چندین بازیکن از تیم فجر و دیگر تیم ها نیز در زمین حافظیه مصدوم شده اند و بارها هم مربیان تیم ها در این باره صحبت کردند.

 

 

کلانتری بیان داشت: متاسفانه برخی افراد در حالی که فرق میزبانی و میهمانی مسابقات را نمی دانند دست به انتقاد می زنند در حالی که تیم های میهمان در  این زمین از گرفتن یک امتیاز راضی هستند و تیم فجر است که باید در دیدارهای خانگی به آب و آتش بزند.

وی با اظهار اینکه امیدواریم زمین ورزشگاه پارس برای دیگر بازی های باقی مانده  لیگ برتر آماده شود، گفت:  بدون سه بازیکن مصدوم  برای دیدار با سپاهان اصفهان تمرین کردیم و جمعه ۱۳ اسفند ماه برای دیدار با این تیم عازم اصفهان خواهیم شد ولی هرچه زودتر مشکل زمین پارس شیراز حل شود.

این پیشکسوت فوتبال فارس گفت: زمین تیم های ملوان انزلی و مس رفسنجان ظرف سه ماه آماده شد اما  شیراز سال هاست که از داشتن یک زمین چمن مناسب محروم است.

به گزارش ایرنا در دیدار تیم های فجر سپاسی شیراز و پیکان تهران که نهم اسفند ماه در هفته بیستم این مسابقات  در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار شد تیم فجر در دقیقه ۹۲ از شکست گریخت و به نتیجه مساوی یک بر بر یک دست یافت.

فروردین ماه ۱۴۰۱ ورزشگاه پارس آماده بازی  است

محمد رضا حسینی رییس  هیات فوتبال شیراز دهم اسفند ماه به ایرنا گفته بود:  محمودزاده نماینده سازمان لیگ از ورزشگاه پارس(میانرود) بازدید کرد و گفت که زمین برای فروردین ماه ۱۴۰۱ آماده میزبانی از تیم های لیگ برتر است و کیفیت خوبی دارد.

برنامه بازی های تیم فجر 

تیم فجر در هفته بیست و یکم پانزدهم اسفندماه در اصفهان میهمان تیم سپاهان است و تا پایان سال یک بازی خانگی برابر پدیده مشهد دارد  که ۲۰ اسفند ماه در ورزشگاه حافظیه شیراز بر گزار می شود و سپس فجری ها با ورزشگاه حافظیه وداع خواهند کرد.

همچنین این تیم آخرین بازی خود را در سال جاری ۲۶ اسفند ماه برابر تیم فولاد در اهواز برگزار خواهد کرد و ادامه مسابقات لیگ برتر هم به سال ۱۴۰۱ کشیده خواهد شد که هنوز برنامه های هفته ۲۴ به بعد اعلام نشده است.

آیا بازی  فجر و آلومینیوم اراک در  ورزشگاه پارس شیراز برگزار می شود؟

بر اساس تقویم مسابقات لیگ برتر تیم فجر شهید سپاسی در سال ۱۴۰۱ نخستین بازی خانگی خود را برابر آلومینیوم اراک برگزار خواهد کرد باید منتظر ماند و دید آیا این بازی در ورزشگاه پارس شیراز که سازمان لیگ آن را تایید کرده است، بر گزار می شود یا باید به ورزشگاه حافظیه برگشت.

تیم فجر  در پایان هفته بیستم با ۱۵ امتیاز در همان رده چهاردهم  ایستاده  و  خطر همچنان این تیم را تهدید می کند.

در رقابت های  فوتبال برتر دوره بیست و یکم ۱۶ تیم  شرکت دارند و پس از انجام ۳۰ بازی تیم قهرمان مشخص خواهد شد و ۲ تیم انتهای جدول هم راهی دسته یک می شوند.

نفت مسجد سلیمان و پدیده مشهد در خطر سقوط قرار دارند، هر چند تا پایان لیگ ۱۰ بازی دیگر باقی مانده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۲۸۸۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان