//
کدخبر: ۳۴۲۸۶۴ //

ماجرای غیبت خبرساز ۲ پرسپولیسی | یحیی بالاخره قطع امید کرد

۲ بازیکن پرسپولیس در بازی برابر مس حضور نداشتند که این موضوع کمی عجیب بود.

ماجرای غیبت خبرساز ۲ پرسپولیسی | یحیی بالاخره قطع امید کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

در هفته بیستم لیگ برتر، پرسپولیس یک پیروزی بزرگ برابر مس رفسنجان به‌دست آورد. بردن تیم محمد ربیعی کار آسانی به‌نظر نمی‌رسید. مس این هفته‌ها به خوبی اوج گرفته بود، اما پرسپولیس این تیم را نسبتا راحت شکست داد و فاصله‌اش تا صدر جدول را به 3 امتیاز رساند. با همه این تفاسیر، سرخپوشان در این بازی 2 گمشده بزرگ داشتند که سرنوشت آنها قابل تامل است.

 

رضا اسدی چرا به زمین نرفت؟

پرسپولیس در این مسابقه مثل همیشه با 2 هافبک دفاعی یعنی کمال کامیابی‌نیا و میلاد سرلک به میدان رفته بود. زمانی که در دقایق آغازین بازی سرلک مصدوم شد و از زمین بیرون رفت، همه منتظر افزوده شدن یک هافبک دفاعی دیگر بودند و البته که گزینه اصلی در این مورد، رضا اسدی بود. هفته قبل و در بازی با گل‌گهر هم‌زمانی که کامیابی‌نیا به‌خاطر خطاهای پرشمار در معرض دریافت کارت قرمز بود، یحیی گل‌محمدی به جای او اسدی را به میدان فرستاد. با این حال اسدی در همان دقایق کوتاه عملکرد خوبی نداشت، یک کارت گرفت و چیزی نمانده بود خودش اخراج شود! به‌نظر می‌رسد همین نمایش ضعیف که برای چندمین بار تکرار می‌شد، باعث قطع امید یحیی نسبت به اسدی شده باشد، چرا که پس از مصدومیت سرلک برابر مس، گل‌محمدی در یک اتفاق نادر دست به تغییر سیستم زد. او علی شجاعی را به میدان فرستاد و سیستم تیمش را از 2-4-4 خطی تبدیل به 2-4-4 لوزی کرد. اتفاقا این تغییر مؤثر بود و پرسپولیس روند خوبی پیدا کرد. شجاعی هم پاس گل سوم تیمش را داد. اینکه حتی در اوج نیاز و در این موقعیت ضروری هم اسدی به زمین نیامد، شاید به این معنی باشد که او دیگر کادرفنی را هم کلافه کرده است.

 

فرشاد فرجی چرا در لیست نبود؟

دیگر نکته جالب این مسابقه هم فقدان نام فرشاد فرجی در فهرست 18نفره پرسپولیس بود. یحیی بازیکنی را خط زد که خودش او را جذب کرده، بارها در ترکیب اصلی بازی داده و حتی سابقه دعوت به تیم ملی را هم دارد. بنابراین این موضوع عجیب بود و پیگیری رسانه‌ها نشان داد دلایلش کاملا فنی بوده است. نمایش‌های فرجی معمولا با انتقادهای زیادی مواجه می‌شود و خیلی از هواداران پرسپولیس هم او را بازیکن چندان مطمئنی نمی‌دانند. حالا هم فرجی رقیب سرسختی مثل وحدت هنانوف پیدا کرده است. خروج این بازیکن از فهرست تیم، جدا برای او یک هشدار بزرگ  است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۲۸۶۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان