//
کدخبر: ۳۴۲۸۱۲ //
آل‌نعمه:کمبود بازیکن در نیم‌فصل اول بیشترین ضربه را به فولاد زد

استقلال و پرسپولیس شانس برابری برای قهرمانی دارند/ پرسپولیس در نیم فصل دوم شرایط خوبی پیدا کرده است

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: استقلال و پرسپولیس مدعی اول قهرمانی هستند و در این راه شانس برابری با یکدیگر خواهند داشت.

 استقلال و پرسپولیس شانس برابری برای قهرمانی دارند/ پرسپولیس در نیم فصل دوم شرایط خوبی پیدا کرده است
به گزارش فرتاک نیوز،

احمد آل‌نعمه درباره شرایط فولاد پس از حضور دوباره جواد نکونام به‌عنوان سرمربی این تیم اظهار داشت: فولاد در نیم‌فصل اول شرایط خوبی در لیگ نداشت، ولی در فصل نقل‌وانتقالات خیلی خوب عمل کرد و بازیکنان باکیفیت و باتجربه‌ای به این تیم اضافه شدند. کمبود بازیکن در نیم‌فصل اول بیشترین ضربه را به فولاد زد، اما در نقل‌وانتقالات تا حدود زیادی مشکلات برطرف شد. خوشبختانه در نیم‌فصل دوم شاهد بازی‌های خوبی از فولاد هستیم و نتایج به گونه‌ای است که هواداران این تیم می‌خواهند.

وی ادامه داد: هر چقدر هم که جلو‌تر می‌رویم نفرات جدید فولاد شرایط بهتری پیدا می‌کنند و با تیم هماهنگ‌تر می‌شوند و به عقیده من این تیم در بازی‌های آینده قطعاً نتایج بهتری خواهد گرفت. فولاد با نکونام دنبال حضور در بالای جدول است. بازگشت او به فولاد باعث شد که این تیم دوباره روند خوب گذشته‌اش را پیش بگیرد. با توجه به حضور فولاد در لیگ قهرمانان آسیا اگر مدیران این باشگاه می‌توانستند یک مهاجم خارجی به تیم اضافه کنند، شرایط فولاد خیلی بهتر از گذشته خواهد شد.

مدافع پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان، درباره شانس قهرمانی استقلال و پرسپولیس عنوان کرد: شانس قهرمانی استقلال و پرسپولیس بیشتر از بقیه تیم‌هاست. استقلال در این فصل خیلی خوب نتیجه گرفته است و می‌تواند با ادامه روند خوبش در پایان فصل به قهرمانی برسد. پرسپولیس هم در نیم‌فصل دوم خیلی بهتر از قبل بازی می‌کند. اضافه شدن دو بازیکن تاجیک و بازگشت رامین رضاییان باعث شده شرایط پرسپولیس در نیم‌فصل دوم بهتر شود.

آل‌نعمه خاطر نشان کرد: به نظر من هر دو تیم مدعی اصلی قهرمانی هستند و شانس برابری برای قهرمانی دارند. متأسفانه سپاهان در چند هفته اخیر نتایج خوبی کسب نکرد و از کورس قهرمانی جا ماند. امیدوارم تیم‌های بزرگ ایران مثل سپاهان و فولاد به گونه‌ای نتیجه‌ بگیرند که در کورس قهرمانی قرار بگیرند. حتی مس رفسنجان تیم خوبی است و می‌تواند برای پرسپولیس و استقلال و سایر مدعیان خطرناک باشند.

 
برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۲۸۱۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان