//
کدخبر: ۳۴۲۷۸۰ //

بیانیه باشگاه ماشین‌سازی: بازیکنان و هواداران صبور باشند

باشگاه ماشین‌سازی اعلام کرد: به محض باز شدن حساب رسمی باشگاه پرداختی بازیکنان و تمامی هزینه های باشگاه توسط مالکیت، سرمایه‌گذاران و مدیر عامل جدید باشگاه انجام خواهد شد.

بیانیه باشگاه ماشین‌سازی: بازیکنان و هواداران صبور باشند
به گزارش فرتاک نیوز،

با توجه به برخی جوسازی‌ها و حاشیه‌های ایجاد شده در دو سه روز گذشته باشگاه ماشین‌سازی بیانیه ذیل ‌را صادر کرد.

به اطلاع هواداران با فرهنگ باشگاه ماشین‌سازی می‌رساند، خوشبختانه انتقال غیر قانونی امیر شهیم منتفی گشته و این بازیکن با تعصب و علاقمند باشگاه ماشین‌سازی با حضور در باشگاه موافقت خویش را بر ادامه حضور اعلام و مسولان باشگاه قول دادند که در اولین فرصت  مطالبات ایشان و سایر بازیکنان را به محض باز شدن حساب باشگاه پرداخت نمایند.

لازم به ذکر است‌ پس از حدود بیش از ۳ ماه بلاتکلیفی و سلب مسوولیت از مالک باشگاه‌، با درایت استانداری محترم، همکاری و همراهی مسوولان ورزشی درجلسه ۴ اسفندماه مسوولیت اداره باشگاه به مالک و مدیریت جدید محول و پس از آن بلافاصله در هتل شهریار بازیکنان اردوی خویش را برگزار و پس از بازی نیز پاداش خویش را دریافت نمودند.لازم به ذکر است از همان لحظه محول شدن مالکیت و مدیریت جدید ‌به باشگاه، ارتباط فوری با مدیر برنامه بازیکن خارجی برقرار و منابع مالی لازم تامین و در حال تنظیم اسناد مربوطه جهت واریز مبلغ به بازیکن خارجی ‌برای باز کردن پنجره باشگاه می‌باشیم‌.

 و با توجه به زمانبر بودن نشستن پول در حساب بازیکن انشاالله مسوولان استانی و مدیران فدراسیون همکاری لازم را در این خصوص داشته باشند تا ‌قبل از پایان زمان نقل و انتقالات این امر محقق شود.(اقدامات لازم برای جذب بازیکنان هم انجام شده است)

همچنین با معرفی مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و سهامداران جدید و همکاری مدیران قبلی در حال ثبت شرکتی و باز شدن حساب باشگاه می‌باشیم و

با توجه به قوانین بانکی و لزوم شفافیت در مبادلات پولی، جهت رفع  شبهات در بحث پولشویی برای مالک، سرمایه گذار  و مدیران باشگاه  از مدیران استانی بویژه استاندار محترم ‌خواهشمندیم ‌دستور فوری برای تسریع در ثبت شرکت‌ها، انتقال مالکیت ‌و ‌باز شدن حساب باشگاه صادر فرمایند.

و باشگاه اعلام می‌دارد توسط سرمایه‌گذاران‌، حامیان مالی و مدیرعامل محترم پول و منابع ریالی جهت پرداختی به بازیکنان آماده می‌باشد. که انشاالله بلافاصله پس از باز شدن  حساب باشگاه بصورت قانونی  اقدامات لازم انجام  خواهد شد.

بدینوسیله از بازیکنان و کادر فنی و هواداران عزیز تقاضا می‌کنیم با صبوری و اندکی دادن زمان به مدیران جدید همکاری لازم را مبذول داشته تا انشاالله بتوانیم مشکلات باشگاه را حل و‌ فصل کنیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۲۷۸۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان