//
کدخبر: ۳۴۲۷۶۸ //

باشگاه سوئدی درگیر پرونده کلاهبرداری از فروش ملی‌پوش ایران!

پلیس سوئد در حال انجام تحقیقاتی در باشگاه اوسترشوندس است که در فروش دو بازیکن خود از جمله سامان قدوس کلاهبرداری کرده است.

باشگاه سوئدی درگیر پرونده کلاهبرداری از فروش ملی‌پوش ایران!
به گزارش فرتاک نیوز،

باشگاه اوسترشوندس سوئد مظنون به کلاهبرداری و رسوایی مالی است و پرونده این باشگاه از سوی پلیس سوئد در حال بررسی و تحقیق است.

نشریه ÖP سوئد فاش کرد که در این پرونده کلاهبرداری، علاوه بر باشگاه اوسترشوندس دو باشگاه واتفورد انگلیس و آمیان فرانسه هم درگیر هستند.

ماجرا به فروش سامان قدوس و «کن سما» دو بازیکن اوسترشوندس به باشگاه‌های آمیان و واتفورد انگلیس بر می‌گردد. قدوس که بازیکن تیم ملی ایران هم هست، در سال ۲۰۱۸ راهی آمیان شد.

باشگاه سوئدی درگیر پرونده کلاهبرداری از فروش ملی‌پوش ایران!

تحقیقات نشان می‌دهد که اوسترشوندس ۳ میلیون کرون از این انتقالات کم دارد و این مبلغ ناپدید شده است.

«کاترینا تورنگن» مدیر عامل موقت اوسترشوندس این خبر را تایید کرد و گفت: ما نمی‌توانیم سه میلیون بدهیم. یک وکیل داریم که روی این موضوع کار می‌کند.

اوسترشوندس ابتدا قرار بود قدوس را به تیم اوئسکا اسپانیا بفروشد که زیر توافق زد و بازیکن ایرانی خود را به لیگ فرانسه منتقل کرد. همین مسئله باعث شد تا فیفا این باشگاه سوئدی را از نقل و انتقالات محروم کند و جریمه ۴ میلیون یورویی و چهار ماه محرومیت هم نصیب قدوس شد؛ هرچند که بخشی از این آرا در دادگاه عالی ورزش بازنگری و اوسترشوندس تبرئه شد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۲۷۶۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان