//
کدخبر: ۳۴۲۶۰۰ //

باشگاه آرسنال و ضرری هنگفت

آرسنال روز دوشنبه اعلام کرد رکورد زیان ۱۰۷ میلیون پوندی را تحمل کرده است که یک رکورد در تاریخ این باشگاه است.

باشگاه آرسنال و ضرری هنگفت
به گزارش فرتاک نیوز،

و به نقل از دیلی میل، پس از ضرر ۵۰ میلیون پوندی در سال گذشته، باشگاه لیگ برتری آرسنال اکنون بیشترین ضرر مالی را در تاریخ خود تجربه کرد. آرسنال اعلام کرد به دلایل مختلف این باشگاه ۱۰۷ میلیون پوند ضرر مالی دیده است.

حدود ۸۵ میلیون پوند از این رکود ناشی از همه‌گیری ویروس کرونا بوده است.

در بیانیه آرسنال آمده است: نتایج سال مالی به طور قابل توجهی تحت تأثیر همه گیری ویروس کرونا قرار گرفته است که باعث شد اکثر بازی‌های فصل ۲۰۲۰/۲۱ پشت درهای بسته برگزار شود. برای مسابقاتی که پشت درهای بسته برگزار می‌شد، درآمد بلیت فروشی نداشتیم. با وجود انجام ۳۱ بازی خانگی، تنها دو بازی از این بازی‌ها با حضور هواداران برگزار شد.

آرسنال تصمیم گرفته است برای جبران این هزینه مقداری قیمت‌های بلیت را افزایش دهد. برای اولین بار در عرض هشت سال، هواداران برای تماشای تیم میکل آرتتا رقم بیشتری پرداخت خواهند کرد.

در این بیانیه آمده است: ما می‌دانیم که هیچ کس از افزایش قیمت‌ها استقبال نمی‌کند و این تصمیم به سادگی گرفته نشده است. در نهایت در مواجهه با افزایش مداوم هزینه‌ها، ما باید به رشد در تمام جریان‌های درآمدی خود ادامه دهیم زیرا بخشی از هدف ما بازگرداندن وضعیت مالی به وضعیت قبلی در میان‌مدت است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۲۶۰۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان