//
کدخبر: ۳۴۲۴۴۲ //

عنایتی: فولاد نماینده ایران در ‌آسیاست/ چند بازیکن مصدوم داریم

سرمربی تیم فوتبال هوادار تهران گفت:بازی با تیمی داریم که نسبت به نیم فصل اول متحول شده است.

 عنایتی: فولاد نماینده ایران در ‌آسیاست/ چند بازیکن مصدوم داریم
به گزارش فرتاک نیوز،

ضا عنایتی در نشست خبری پیش از بازی با فولاد خوزستان اظهار داشت: بازی با تیمی داریم که نسبت به نیم فصل اول متحول شده است. نماینده ایران در ‌آسیاست، همه مصمم هستیم تمام توان را به کار بگیریم و با انگیزه بازیکنان امیدوارم نتیجه بگیریم.چند بازیکن غایب داریم.

وی گفت: با تیمی بازی داریم که شرایط خیلی خوبی دارد، بازی سختی مقابل این تیم داریم. برای این تیم در آسیا آرزوی موفقیت می‌کنیم. همه کارهایی که باید در تمرینات انجام بدهیم انجام داده‌ایم، اما به خاطر فشردگی بازی‌ها نمی‌توانیم کارهای تاکتیکی زیادی انجام بدهیم. فقط با بازیکنان صحبت کرده‌ایم و تذکرات و اتفاقاتی که ممکن است در بازی رخ بدهد به آنها گوشزد کنیم. ان‌شاءالله بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم. امیدوارم فردا هر دو تیم سالم باشد و تیم ما موفق شود. اگر با انگیزه‌ای که مقابل سایر رقبا داشتیم در این بازی، بازی کنیم، می‌توانیم نتیجه بگیریم. چند بازیکن مصدوم داریم که روی روند کار ما تاثیرگذار بوده. جلال محمدی، روح الله باقری، بشاگردی، و دو سه بازیکن دیگر هم مطمئنا غایب هستند و جانشینان مطمئنا بهتر کار خواهند کرد تا نتیجه بگیرند.

سرمربی تیم فوتبال هوادار در مورد اینکه در بازی رفت یک بر صفر باختید اما داوری آن بازی خیلی جنجالی شد، عنوان کرد: من در مورد داوری صحبت نمی‌کنم اما در آن مسابقه شرایط خاصی بود. گل ما مردود شد و پنالتی‌های ما اعلام نشد و در آن بازی خیلی راحت امتیاز از دست دادیم. گذشته‌ها گذشته است و نگاهمان به آینده است. ان‌شاءالله که شرایط طوری پیش برود که همه اتفاقات داخل زمین رقم بخورد و مساوات باشد و قطعا داور تمام توانش را می‌گذارد تا در زمین خوب سوت بزند و نتیجه بازی داخل زمین ان‌شاءالله رقم خواهد خورد.

عنایتی در مورد اینکه تیمش از انتهای جدول جدا شده و هدف او در این فصل رتبه تک‌رقمی است گفت: از ابتدا هم گفتیم هدفمان ماندن در لیگ برتر است. بیشتر از این نمی‌خواهیم اما اینکه بخواهیم دست از تلاش برداریم این گونه نیست، و من و مجموعه تمام تلاشمان را می‌کنیم تا رتبه خوبی در جدول به دست بیاوریم. 

وی در مورد بحث سربازی برخی بازیکنان فوتبال اظهار داشت: در مورد بازیکنان سرباز نمی‌توانم اظهارنظر کنم، کارشناسان باید در این مورد صحبت کنند اما اگر بتوانیم ماده، تبصره یا قانونی در این مورد بیاوریم که در فوتبال مشخص شود وقتی بازیکنی سرباز می‌شود یا تا آخر فصل بتواند در آن تیم بازی کند یا اول فصل جلوی بازی‌شا را در آن تیم بگیریم و منع قانونی به آن بدهیم. من اطلاعات کافی در این باره ندارم. نمی‌توانم زیاد صحبت کنم.

سرمربی تیم فوتبال هوادار  در مورد انتخاب حمید استیلی به عنوان مدیر تیم ملی گفت: به آقای استیلی تبریک می‌گویم، او بالاخره یک وجهه‌ای در فوتبال ما دارد و ان‌شاءالله موفق باشد و بتواند به تیم ملی کمک کند.

وی در مورد بحث خصوصی‌سازی استقلال و پرسپولیس عنوان کرد: والله، این خصوصی‌سازی نمی‌دانم تا چقدر جدی است، من 8 سالم بود که قرار بود استقلال و پرسپولیس خصوصی شوند. اکنون 46 سالم است و همچنان این بحث مطرح می‌شود و هنوز هم این بحث داغ است. واقعا نمی‌دانم در چه مرحله‌ای از کار است. امیدوارم شرایطی فراهم شود که تمام تیم‌های ما خصوصی شوند. شما می‌دانید که 8-7 تیم در لیگ خصوصی هستند که اسمشان خصوصی است اما کاملا دولتی اداره می‌شوند و اگر قرار است که با شرایط مساوی رقابت کنیم باید این اتفاق برای همه تیم‌های لیگ برتری رخ بدهد. امیدوارم در 76 سالگی‌ام این سوال را در کنفرانس از من نپرسید. امیدوارم اتفاق خوبی برای فوتبال ما رخ بدهد چون چند دهه است که در مورد خصوصی‌سازی صحبت می‌کنیم.

عنایتی در مورد شرایط زمین ورزشگاه پاس قوامین در تهران گفت: فوق‌العاده کیفیت خوبی دارد، چمن آماده‌ای دارد. باید تشکر ویژه‌ای از ورزشگاه پاس قوامین کنم. تمام توانشان را به کار گرفتند تا ما از کرج به تهران بیاییم. امیدوارم معضل ورزشگاه هم حل شود، چون اصلا روی خوشی ندارد که در فوتبال ما تیم‌های لیگ برتری ما خانه بدوش باشند. در شهرستان‌ها هم این اتفاق رخ می‌دهد. به قرآن ورزشگاه درست کردن کاری ندارد. بخدا اگر کمی مسئولان ما جدی‌تر روی این مسئله باشند که خواسته همه ورزش کشور و هواداران و شهرستان‌ها است که ورزشگاه شایسته‌ای داشته باشند و حق مسلم‌شان هم هست، امیدوارم این اتفاق رخ بدهد و عزمی جزم شود تا فوتبال ما به سمت حرفه‌ای شدن پیش برود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۲۴۴۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان