//
کدخبر: ۳۴۲۱۶ //

با پرسپولیس قرارداد دارم اما اگر مرا نخواهند، حاضرم جدا شوم

احسان علوان زاده اعلام کرد علیرغم قراردادی که با پرسپولیس دارد حاضر است از این تیم جدا شود.

با پرسپولیس قرارداد دارم اما اگر مرا نخواهند، حاضرم جدا شوم
به گزارش فرتاک نیوز،

با حضور شایان مصلح، لیست بزرگسالان پرسپولیس برای فصل آینده پر شده و آنها برای اضافه کردن سروش رفیعی یا جانشین او، مجبور به کنار گذاشتن یکی از بازیکنان بزرگسال تیم‌شان هستند. در لیست بزرگسالان پرسپولیس، دو نفر کاندیدای اصلی خروج از لیست تیم محسوب می‌شوند؛ احسان علوان‌زاده که فصل پیش دقایق کمی فرصت بازی پیدا کرد و محسن ربیع‌خواه که یکی از بدترین‌های پرسپولیس بود. ربیع‌خواه با وجود نمایش نه‌چندان درخشان، هنوز بازیکن محبوب برانکو محسوب می‌شود و شاید علوان‌زاده بازیکنی است که مجبور به ترک پرسپولیس خواهد شد.

 

علوان‌زاده در خصوص اینکه گفته می‌شود با توجه به پر شدن لیست بازیکنان بزرگسال پرسپولیس احتمالاً او یا ربیع‌خواه از این تیم جدا خواهند شد، به خبرورزشی گفت: من قبلاً هم در مورد وضعیتم با باشگاه پرسپولیس صحبت کردم. دو سال دیگر با این تیم قرارداد دارم و هر تصمیمی که باشگاه و کادر فنی در موردم بگیرند را می‌پذیرم و به آن احترام می‌گذارم. با این حال تا به امروز باشگاه صحبتی در مورد جدایی من نکرده است.

 

علوان‌زاده در پاسخ به این پرسش که اگر باشگاه پرسپولیس این همکاری را برای فصل بعد ادامه ندهد، چه تصمیمی خواهد گرفت، گفت: اگر مرا نخواهند به تصمیم مسئولان باشگاه و سرمربی احترام می‌گذارم و جدا می‌شوم. البته من دوست ندارم از پرسپولیس بروم و قبلاً هم گفتم می‌خواهم خودم را در فصل آینده بیشتر نشان بدهم. سایت‌ها در این چند روز گمانه‌زنی‌های خودشان را داشته‌اند ولی من با آقایان طاهری و ترکاشوند صحبت کردم و آنها به من گفتند که در لیست برانکو قرار دارم.

 

منبع: جام نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۲۱۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان