//
کدخبر: ۳۴۲۱۵۷ //

دیدار معوقه لیگ برتر انگلیس/ برد دراماتیک آرسنال در واپسین ثانیه ها

تیم فوتبال آرسنال در دیدار معوقه لیگ برتر فوتبال انگلیس برابر ولورهمپتون به میدان رفت و در شرایطی که بازنده این دیدار بود با کسب ۳ امتیاز ورزشگاه امارات را ترک کرد.

دیدار معوقه لیگ برتر انگلیس/ برد دراماتیک آرسنال در واپسین ثانیه ها
به گزارش فرتاک نیوز،

در دیدار معوقه از هفته بیستم لیگ برتر فوتبال انگلیس فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۱ تیم آرسنال در خانه و در ورزشگاه امارات پذیرای ولورهمپتون بود. در این بازی که پنجشنبه شب و از ساعت ۲۳:۱۵ آغاز شد آرسنال با آرایش ۱-۵-۴ در شرایطی به زمین رفت که تیم میهمان نیز سیستم ۳-۴-۳ را برای این دیدار انتخاب کرد.

توپچی ها که چند دیدار معوقه را در برنامه دارند در صورت برتری در این بازی به رده پنجم صعود می کردند و شانس این را داشتند تا در ادامه رقابت های لیگ برتر فوتبال انگلیس خودشان را به صدر جدول نزدیک تر کنند.

با شروع بازی زرد پوشان ولورهمپتون خیلی زود و در  دقیقه ۱۰ توسط هوانگ هی چان به گل رسیدند و تلاش توپچی های لندنی برای جبران نتیجه بی اثر ماند تا بازی در ۴۵ دقیقه اول با شکست یک بر صفر شاگردان میکل آرتتا به پایان برسد.

در ۴۵ دقیقه دوم آرسنال برای جبران نتیجه و ولورهمپتون با هدف حفظ برتری به میدان آمدند، با وجود تلاش دو تیم تا دقیقه ۸۲ همین نتیجه حفظ شد اما در این زمان نیکولاس په په موفق شد برای توپچی ها گلزنی کند تا آرسنال کار را به تساوی بکشاند. در شرایطی که همه منتظر سوت پایان بازی بودند آلکساندر لاکازت در پنجمین دقیقه از وقت های اضافه منجی سرخ پوشان لندنی شد تا شاگردان میکل آرتتا یک پیروزی دراماتیک را به ثبت رساندند. 

با این نتیجه آرسنال ۴۵ امتیازی شد و به رده پنجم جدول صعود کرد و ولورهمپتون نیز با ۴۰ امتیاز در رده هفتم باقی ماند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۲۱۵۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان