//
کدخبر: ۳۴۱۹۲۸ //
مارک ویلموتس:

برای برکناری من توطئه کردند/ در حال مذاکره با تیم جدید هستم!

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه برکناری‌اش از تیم راجا مراکش توطئه بوده است، گفت: هیچکس نمی‌تواند اخراج مرا جدی بگیرد.

برای برکناری من توطئه کردند/ در حال مذاکره با تیم جدید هستم!
به گزارش فرتاک نیوز،

چند روز پیش مدیران باشگاه راجا کازابلانکا با وجود پیروزی این تیم برابر تیم سطیف در لیگ قهرمانان آفریقا، «مارک ویلموتس» سرمربی خود را برکنار کردند.

ویلموتس در گفتگو با روزنامه HLN بلژیک مدعی شد اخراجش از راجا یک موضوع سیاسی بوده است.

وی گفت: در ابتدای ماه نوامبر، سه نامزد برای ریاست باشگاه وجود داشت. رئیس جدید با 70 درصد آرا انتخاب شد. این به معنای این است که دو نفر دیگر بازنده بودند. آنها شروع به توطئه کردند و از همه ابزارهای ممکن حتی از رسانه‌های اجتماعی استفاده کردند.

سرمربی تیم راجا افزود: برکناری من بعد از پیروزی تیم اتفاق افتاد. این ثابت می‌کند که ارزیابی کار من ربطی به نتایج نداشته است. نمی‌تواند بدتر از این باشد. هیچکس نمی‌تواند اخراج مرا جدی بگیرد؛ می‌تواند؟

ویلموتس تاکید کرد: کسانی که این ماجرا را کمی دنبال کرده‌اند به خوبی می‌دانند که وضعیت چیست. به همین دلیل من در حال مذاکره با تیم جدیدی هستم. فعلاً چیز زیادی به شما نمی گویم اما ایده این است که من به همراه همسر و دختر کوچکم چند ماه دیگر در مراکش بمانم.

گفته می‌شود ویلموتس پیشنهادی از تیم دیگری از مراکش دریافت کرده است و تا پایان این فصل در لیگ این کشور حضور خواهد داشت.

ویلموتس پیش از این در سال 1398 به عنوان سرمربی تیم ملی ایران انتخاب شد اما بعد از یک تجربه تلخ و ناامیدکننده، از هدایت ایران کنار رفت. شکایت 6 میلیون یورویی ویلموتس به فیفا برای گرفتن غرامت از فدراسیون ایران و ادامه این شکایت در دادگاه عالی ورزش، کام فوتبال ایران را بیشتر از نتایج این مربی بلژیکی تلخ کرد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۱۹۲۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان