//
کدخبر: ۳۴۱۹۱۷ //

یزدانی و مرادمند در اردوی استقلال

حسین مرادمند و سیاوش یزدانی که وضعیت آنها برای دیدار امروز همچنان نامشخص است، شب گذشته در اردوی آبی ها حضور داشتند.

یزدانی و مرادمند در اردوی استقلال
به گزارش فرتاک نیوز،

هنوز به صورت رسمی وضعیت سیاوش یزدانی و حسین مرادمند برای دیدار امروز مقابل فجرسپاسی نامشخص است. دو مدافع آبی پوش که بحث اعزام آنها به خدمت سربازی به  سوژه اصلی این روزهای فوتبال ایران تبدیل شده است، همچنان بلاتکلیف و در انتظار تعیین وضعیت خود هستند.

این دو بازیکن که از تاریخ اول اسفند مشمول خدمت سربازی شده اند، با وضعیت عجیبی روبرو هستند. تا این لحظه سازمان نظام وظیفه پاسخ رسمی درخصوص تعیین تکلیف مرادمند و یزدانی صادر نکرده و با توجه به بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی لیگ برتر و پر بودن لیست بزرگسالان ملوان، این دو بازیکن دچار سردرگمی عجیبی شده اند.

با این وجود، یزدانی و مرادمند شب گذشته در اردوی استقلال برای دیدار برابر فجرسپاسی حضور پیدا کردند و تا پایان وقت اداری امروز نیز منتظر اعلام نهایی وضعیت خود هستند. مدیران استقلال در تلاش هستند تا زمان اعزام آنها را به تعویق بیندازند. تلاشی که تاکنون بی نتیجه بوده است.

در صورت مخالفت سازمان نظام وظیفه با اعزام یزدانی و مرادمند به خدمت سربازی، فرهاد مجیدی با مشکل بزرگی در خط دفاعی تیمش مواجه خواهد شد و باید دید که اگر این اتفاق رخ دهد، این دو بازیکن در چه تیمی به فوتبال خود ادامه خواهند داد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۱۹۱۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان