//
کدخبر: ۳۴۱۹۰۷ //

بیاتلو:مظلومیت ساوه در ورزش فاجعه است

سرمربی مستعفی خوشه طلایی ساوه توضیحاتی پیرامون این استعفا داد.

بیاتلو:مظلومیت ساوه در ورزش فاجعه است
به گزارش فرتاک نیوز،

وحید بیاتلو در گفت و گو با خبرنگار فرتاک ورزشی در مورد استعفای خودش اظهار داشت:حقیقت این است که تیم بازیکنان باکیفیتی دارد و برای قهرمانی بسته شده است ،نیم فصل هم نفرات خوبی جذب شداما برای صعود فقط وجود بازیکن، مربی و یک مالک که از جیب هزینه میکند کافی نیست

سالی که آلومینیوم صعود کرد را مقایسه کنید با شرایط این چند سال ساوه از روزی که سرمربی خوشه طلایی ساوه شدم تنها یک جلسه در ساوه تمرین کردیم.

وی افزود:با توجه به اینکه ساوه قطب صنعت کشور است یک زمین تمرین ندارد چه برسد به زمین بازی ۶ سال است که این تیم بصورت حرفه ایی کار میکند اما هیچ کس به فکر این تیم نیست،وقتی به ورزش فوتبال ساوه نگاه میکنید میبیند تنها شهری که در لیگ برتر بازیکنی ندارد ساوه است و این به علت نبود زیر ساخت ها است که بازیکنی رشد نکرده و انگار ساوه عضو هیچ استانی نیست.

وحید بیاتلو گفت:در فوتبال اراک روی پول راه می روند اما برای خرید یک کود حیوانی برای استادیوم ساوه مشکل داریم ۷ ماه از لیگ گذشته و استادیوم هرروز مخروبه تر میشود.

وی خاطر نشان کرد:از آقای پرویزی تشکر میکنم که به بنده همیشه لطف داشته است اما ایشان هم واقعا خسته شده است ،ورزش ما نشان داده حمایت از بخش خصوصی یک شعار است و بیشتر به دنبال فراری دادن این افراد از ورزش هستیم. هیچ گلایه ایی از ایشان و بازیکنان تیم ندارم و از آنها تشکر میکنم. بیاتلو ادامه داد:روز شنبه تیم بازی دارد  و نمیدانیم در کدام شهر میزیان هستیم و بازیکنان تیم تمرکز لازم را ندارند به همین دلیل بنده نمیتوانم پاسخگوی احساسات مردم ساوه و باشگاه باشم و تصمیم گرفتم از تیم جدا بشوم تا فرد دیگری بتواند با این شرایط تیم را به موفقیت برساند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۱۹۰۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان