//
کدخبر: ۳۴۱۵۲۳ //

قلعه نویی: بعد از اعتراض اول باید دستور موقت می‌دادند/ سرمربی گل گهر نبودم این مشکلات به وجود نمی آمد

سرمربی تیم گل گهر سیرجان گفت: رکن قضایی چرا بعد از بازی اول بازیکن گابنی دستور موقت نداد و گذاشتند بعد از سه الی چهار بازی دستورشان را اعلام کردند.

قلعه نویی: بعد از اعتراض اول باید دستور موقت می‌دادند/ سرمربی گل گهر نبودم این مشکلات به وجود نمی آمد
به گزارش فرتاک نیوز،

امیر قلعه نویی سرمربی تیم گل گهر سیرجان در گفت و گو با برنامه از فوتبال چه خبر؟ رادیو ورزش درباره کسر امتیاز از تیمش به دلیل استفاده از یک بازیکن غیرمجاز گابنی گفت: اگر سرمربی گل گهر سیرجان نبودم این مشکلات به وجود نمی‌آمد. ما در دادگاه الهی وجدانمان راحت است و هیچ اشتباهی انجام ندادیم. آنها هم می‌دانند. امیداورام تسویه حساب نبوده باشد.

وی ادامه داد: دو الی سه سوال دارم که برای من جای تعجب است. یکی از سوالاتم این است که گفتند این بازیکن این مشکل را دارد، اما چرا بعد از بازی اول دستور موقت ندادند. اگر اطلاعاتشان کامل نبود یک دستور موقت می‌دادند تا تعیین تکلیف شود. چرا گذاشتند بعد از سه الی چهار بازی اعلام کردند. شاید این مسائل به من برمی‌گردد.

قلعه نویی تاکید کرد: ما هیچ اشتباهی انجام ندادیم. ما نامه نگاری‌هایمان را انجام دادیم و بر اساس آن در روز سوم آذر به بازیکن مان بازی دادیم. چرا دوستان در رکن قضایی همان اوایل دستور موقت ندادند.

سرمربی گل گهر سیرجان اضافه کرد: خیلی از رای‌ها سه روزه می‌آید یعنی یک باشگاه شکایت که می‌کند سه روز بعد جوابش را می‌گیرد. کمیته انضباطی می‌توانست دستور موقت بدهد. الان فلان باشگاه اعتراض می‌کند و سه روز بعد جوابش را می‌دهند، اما الان سوال من این است که چرا گذاشتند بعد سه بازی به طور شفاهی گفتند این بازیکن را بازی ندهید خب می‌توانستند بعد بازی اول یک دستور موقت بدهند و تعیین تکلیف کنند که اینها همگی جای سوال است.

وی بیان کرد: فراز و نشیب ما را از بیرون برای ما درست کردند، اما ما روند خود را ادامه می‌دهیم. بچه‌ها ما تلاش زیادی می‌کنند و بازی‌های زیبایی انجام می‌دهند. همین که مردم ما را در فرودگاه و مکان‌های دیگر ما را می‌بینند و می‌گویند ما بعد از تیم مورد علاقه خود بازی‌های گل گهر را می‌بینیم من فکر می‌کنم ما به هدف همایمان رسیدیم، اما شما در یک باغی به مدت یک سال نیم زحمت کشیده باشی یک روز در باغ را باز کنی و بببینی درختانت را آتش زدند. با ما این کار را کردند در صورتی که خودشان می‌دانند ما هیچ تخلفی انجام ندادیم.

سرمربی گل گهر اضافه کرد: ما مراحل قانونی را رفتیم. حداقل این بود که رکن قضایی می‌توانست یک دستور موقت بعد از اعتراض اول بدهد. حکم‌های همین چند هفته اخیر را ببینید امروز اعتراض می‌کنند به هفته نرسیده جواب اعتراض می‌آید.

قلعه نویی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا انتخاب میرشاد ماجدی به عنوان سرپرست فدراسیون فوتبال باعث تغییر فضای فدراسیون می‌شود، گفت: قرار شد شما ورود نکنید. ما با همه دوست هستیم و احترام همه را داریم و امیدواریم هر کسی به این مملکت می‌آید حالا نه در فوتبال بلکه هر مدیری که می‌آید هدفش خدمت به مردم باشد. ماجدی چند حسن خوب دارد یکی اینکه خودش فوتبالیست سطح بالایی بوده و فکر می‌کنم در قهرمانی آسیا با ما بود. تحصیلات آکادمیک دارد و لایه زیرین مدیریت را تجربه کرده است کاری که در کشورهای بزرگ دنیا انجام می‌شود.

سرمربی گل گهر افزود: برای گذراندن یک دوره به لورکوزن رفتم که مدیر این باشگاه بیست الی سی سال در بدنه باشگاه بود. میرشاد ماجدی هم در بیست سال گذشته در بدنه مدیریت بوده است. در کمیته جوانان، آموزش و در تایلند فعالیت‌های خوبی داشته و ورزشی و فوتبالی است و امیدوارم بتواند خدمت کند.

وی گفت: پس از انقلاب اسلامی چه در دوره نوآموز، مصطفوی و دادکان هر کسی که از بدنه فوتبال آمده چون فوتبالی بوده عملکردش خوب بوده است نه اینکه بقیه خوب نبوده‌اند، اما آنکه خاک فوتبال را خورده و فشارهای داخل و بیرون زمین را تحمل کرده و بر کرسی مدیریت می‌نشیند با تمام وجود مسائل را حس می‌کند. شاید یک آدم سیاسی و نظامی این حس را درک و تجربه نداشته باشد.

قلعه نویی اظهار کرد: باید از عزیزی خادم هم تشکر کنیم. در شرایط بدی فوتبال را تحویل گرفت و تلاش و کمک کرد، اما یکسری اتفاقاتی افتاد که به مدیریتش ضربه زد.

وی با بیان اینکه هنوز به ماجدی پیام تبریک نداده است، گفت: معمولا با کسانی که در راس کار هستند زیاد کار ندارم.

سرمربی گل گهر تصریح کرد: زیرساخت‌ها را درست نکردیم و دائم دروغ گفتیم و در آخر استقلال و پرسپولیس از آسیا حذف شدند و الان ناراحت هستیم که چرا این اتفاق افتاده است. این اتفاق باید از سنوات گذشته می‌افتاد حالا دوستان رفتند لابی کردند. چه اشکالی داشت ۱۵ الی بیست سال پیش این مشکلات را اساسی حل می‌کردیم. نیاییم صورت مسئله را پاک کنیم و به مردم دروغ بگوییم و با احساسات و عواطف مردم بازی کنیم.

قلعه نویی درباره اضافه وزنش گفت: من تا کنون ۱۲ بار عمل کردم و حالا باید جفت مفصل‌هایم را عوض کنم. وقتی به سن شصت الی هفتاد سال برسم باید این عمل را انجام دهم چون تعویض مفصل تاریخ مصرف دارد. ما ۱۰ الی ۱۵ سال اول نداشتیم بخوریم. ۱۰ الی ۱۵ سال دوم هم بازی می‌کردیم و نمی‌توانستیم بخوریم حالا بگذار این آخرها را بخوریم.

وی در پایان ضمن تشکر از شبکه رادیویی ورزش تصریح کرد: حسن رادیو ورزش این است که دغدغه‌های ورزش را می‌گوید و مدیران را به فکر وادار می‌کرد. قبلا این صدا نبود. صدای رادیو ورزش باعث شد تا خیلی از آسیب‌ها، مشکلات و انحرافات در ورزش ما کمتر شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۱۵۲۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان