//
کدخبر: ۳۴۱۴۱۹ //

حسین‌زاده: با بدشانسی اردوی آخر تیم ملی را از دست دادم/ انتقادها از استقلال جایز نیست

هافبک تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد انتقاد و فشارهایی که به استقلال وارد می‌کنند، جایز نیست.

حسین‌زاده: با بدشانسی اردوی آخر تیم ملی را از دست دادم/ انتقادها از استقلال جایز نیست
به گزارش فرتاک نیوز،

امیرحسین حسین‌زاده پس از برتری یک بر صفر استقلال مقابل تراکتور تبریز در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال، گفت: تیم ما پس از 18 هفته بدون شکست است و امروز هم خدا را شکر می‌کنیم که بازی را بردیم. گلی که زدم با تلاش تک تک بازیکنان به ثمر رسید و خوشحالم یک برد دیگر بدست آوردیم.

وی در مورد اینکه پس از اینکه مدتی از ترکیب اصلی دور بود، بار دیگر بازیکن ثابت استقلال شده است، یادآور شد: فکر می‌کنم بازی با فجرسپاسی شیراز و گل‌گهر سیرجان بیرون بودم و در هفته‌های اخیر در ترکیب اصلی بازی کردم. اگر کادرفنی راضی باشد بازی می‌کنم و اگر راضی نباشند روی نیمکت می‌نشینم و تیم را تشویق می‌کنم.

هافبک استقلال در خصوص اینکه به دلیل ابتلا به ویروس کرونا نتوانست در اردوی آخر تیم ملی فوتبال حضور داشته باشد، گفت: به خاطر بدشانسی و مثبت شدن تست کرونایم تیم ملی را از دست دادم و تلاش می‌کنم در اردوی بعدی حضور داشته باشم.

حسین‌زاده در واکنش به برخی انتقادها از نحوه بازی آبی‌پوشان گرفته تا بحث سربازی دو بازیکن این تیم گفت: این مسائلی خللی در تیم ایجاد نمی‌کند. کارمان را انجام می‌دهیم و بازی‌ها را می‌بریم. این انتقادها و فشارها به استقلال جایز نیست.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۱۴۱۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان