//
کدخبر: ۳۴۱۰۶۰ //

مدیر تیم مس کرمان:تا این لحظه با هیچ بازیکنی مذاکره نکرده ایم

مدیر تیم فوتبال مس کرمان پیرامون شرایط این تیم در نیم فصل توضیحاتی داد.

مدیر تیم مس کرمان:تا این لحظه با هیچ بازیکنی مذاکره نکرده ایم
به گزارش فرتاک نیوز،

حجت جهرمی مدیر تیم فوتبال مس کرمان در رابطه با آخرین وضعیت تیم گفت: خوشبختانه اردوی آماده سازی تیم مطابق برنامه به خوبی انجام گرفت و با توجه پیگیری های مدیریت باشگاه و امکانات فراهم شده تیم به خوبی در این اردو برنامه های خود را انجام داد که جای تشکر از دکتر کهندل مدیرعامل و هیات مدیره محترم باشگاه را دارد.

مدیر تیم فوتبال مس کرمان افزود: در این اردو ضمن انجام‌برنامه‌های تاکتیکی و فنی و همچنین برگزاری بازی های تدارکاتی، تیم از نظر روحی و روانی نیز ریکاوری خوبی انجام داد و در حال حاضر برنامه های آماده سازی تیم در کرمان تا زمان‌شروع بازی های دور برگشت ادامه خواهد داشت.

جهرمی در رابطه با جذب بازیکن جدید برای تیم مس کرمان نیز گفت: تا این لحظه با هیچ بازیکنی مذاکره نکردیم و با توجه به برنامه دو ساله باشگاه ، کادر فنی بدنبال بالا بردن سطح کیفی و هماهنگی بیشتر بازیکنان هستند هر چند  برای رفع نقاط ضعف تیم  دنبال بازیکنانی هستیم که در حد و اندازه بازیکنان فعلی تیم باشند تا بتوانند به شرایط ایده آل تیم کمک کنند.

نقل و انتقالات لیگ یک تا 12 اسفند ادامه خواهد داشت و بازی های دور برگشت این لیگ از روز دوم اسفند استارت می خورد که مس در این روز در کرمان میزبان شمس آذر قزوین می باشد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۱۰۶۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان