//
کدخبر: ۳۴۰۶۹۹ //

جزئیات توافق پرسپولیس با بیرانوند و شهرخودرو

رضا درویش می‌گوید که پرسپولیس برای 40 روز آینده به علیرضا بیرانوند چک یک و نیم میلیاردی داده است.

جزئیات توافق پرسپولیس با بیرانوند و شهرخودرو
به گزارش فرتاک نیوز،

مدیرعامل پرسپولیس در توضیح خبر بسته بودن پنجره پرسپولیس توضیح داد: مدل پنجره ما لحظه‌ای شده است و کار از ساعت و روز گذشته است. دو روز از آمدن ما می‌گذشت که گفتند پنجره بسته است، گفتیم چرا؟ گفتند آقای اوساگوآنا از قبل طلبکار بوده و نامه اش آمد و پنجره بسته شده است. ما تازه رسیده بودیم و از بخش مالی سوال کردیم و گفتند فقط هزار تومان موجودی داریم. با دوستان تماس گرفتم د رفقا لطف کردند و پول آقای اوساگوآنا پرداخت شد و پنجره باز شد. ما در پی این بودیم که چطود بازیکن بگیریم که دیدیم بحث شهرخودرو پیش آمد و گفتند نامه شهرخودرو آمده و هیچ انتقالی نمی‌توانید انجام بدهید، گفتیم چرا؟ گفتند از دو سال و نیم قبل طلبکار بوده و با مدیران قبل صحبت کردند و انجام نشده و ظاهرا طبق صحبت های خودشان مدیر قبلی هم برخورد خوبی نداشته و تلافی آن را سر ما درمی‌آوردند. با آنها صحبت کردیم و یک توافقی به عمل آمد که مقداری از پول را ظرف دو سه روز بعد بدهیم و برای مابقی هم فرصت بگیریم و ده روز ده روز یا یک ماه یک ماه پرداخت کنیم.

وی افزود: خوشحال از اینکه موانع برطرف شد و در این بین ۱۵ درصد به تیم پرداخت کردیم و یک پاداشی از نیم فصل گذشته طلب داشتند که آن را پرداخت کردیم که گفتند بحث آقای بیرانوند پیش آمد. مشکل آقای بیرانوند چیست؟ ایشان از دو سال و نیم طلبکار است اما تاکنون موفق به دریافت طلبش نشده و حق هم با ایشان بود و زحمت کشیده بودند و بازیکن برجسته ای بودند و مقداری را هم بخشیده بودند اما باز هم امروز و فردا کرده بودند و ایشان هم ناراحت بود.

او در توضیح بیانیه تند پرسپولیس علیه بیرانوند عنوان کرد: درست روز بازی بود و ما دروازه‌بانی هم نداشتیم خواهش کرده بودیم اگر ممکن است ۲۴ ساعت پنجره را باز کنند و باشگاه تعهد بدهد که اگر تعهداتش را انجام بدهد، مجددا پنجره را ببندند ولی وقتی موافقت نشد بچه های ارتباطات خیلی ناراحت بودند که اگر تیم به زمین رفت و خدایی نکرده در دقیقه ۵ آقای لک پایش پیچید کسی نیست از دروازه حافظت کند و از این جهت آن مسائل به وجود آمد اما پس از آن از ایشان دلجویی شد و البته ایشان هم محبت کرد. ما مجبور شدیم نصف پول ایشان را پرداخت کنیم و برای نصف دیگر هم محبت کرد ۳۰-۴۰ روز مهلت داد و چک چند وقت بعد را گرفت.

درویش در مورد ماجرای معمارزاده گفت: ما دیروز آن را مرتفع کردیم و امروز به باشگاه می‌رفتم که گفتند یک نفر دیگر آمده و می‌خواهد پنجره را ببندد. گفتم طلب ایشان برای چه زمانی است؟ ۱۲ سال پیش ایشان طلبکار بوده است. یعنی تا الان همه طلبکار ها پشت در نشسته بودند و الان یادشان افتاد شاید مخزنی پیدا شده که می‌شود این پول ها را گرفت. شاید پول ایشان در مقایسه با پول فوتبال امروز زیاد نباشد ولی به هر جهت اگر همه این دوستان پرسپولیسی هستند باید مجالی هم بدهند. در این شرایط مدیر قدرت تفکر دارد که بداند روزمرگی را چطور بگذراند؟ این در جوانب این پول سفر و هواپیما و هتل هم هست که از قبل مانده بود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۰۶۹۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان