//
کدخبر: ۳۴۰۵۷۴ //

سایه روشن‌های ۲ خارجی جدیدالورود فوتبال ایران

تیم فوتبال پدیده (شهر خودرو) خراسان در بازار نقل‌و‌انتقالات زمستانی به سراغ جذب دو بازیکن خارجی رفته است.

سایه روشن‌های 2 خارجی جدیدالورود فوتبال ایران
به گزارش فرتاک نیوز،

در شرایطی که مدت زمان فعالیت تیم‌ها در بازار نقل و انتقالات زمستانی رو به پایان است، یکی از تیم‌های فعال در بازار زمستانی بدون‌تردید پدیده (شهر خودرو) خراسان است. چرا که مشهدی‌ها برای فرار از قعر جدول بعد از گذراندن یک نیم‌فصل ناموفق و کابوس‌وار و کسب تنها 5 امتیاز، در تلاش برای تقویت تیم خود هستند و تغییر و تحولات پرشماری داشتند.

2 خارجی آمدند، یک خارجی در راه است

روز گذشته 2 بازیکن خارجی که پیشتر باشگاه پدیده درخواستی از شورای برون‌مرزی برای ورود آن‌ها داشت، به ایران سفر کرده و در تهران مورد استقبال مدیران پدیده گرفت. جکسون مورگان هافبک سودانی-استرالیایی و 23 ساله که پست تخصصی‌اش هافبک دفاعی بوده و توانایی بازی در دفاع راست را هم دارد. او که پیش از سفر به ایران در تیم دوم مونشن‌گلادباخ حضور داشت، سابقه پوشیدن 8 بار پیراهن تیم ملی سودان جنوبی را در کارنامه‌اش دارد تا مشکلی عملاً برای بازی در ایران نداشته باشد، از 8 بازی ملی مورگان می‌توان به حضور در انتخابی جام جهانی 2022 قطر اشاره داشت.

تیتو اوکلو مهاجم 26 ساله اهل سودان جنوبی دیگر بازیکن مدنظر باشگاه پدیده است که دیروز به تهران آمد. او سابقه بازی در لیگ کشورهایی چون کنیا، اوگاندا، ماکائو و تانزانیا را دارد و در بازی 4 بازی رسمی برای تیم ملی سودان جنوبی در تورنمنت انتخابی جام ملت‌های آفریقا و البته 3 بازی دوستانه به میدان رفته تا بتواند مجوز سازمان لیگ را برای بازی کردن در لیگ ایران به دست آورد. ضمن آن‌که اوکلو سابقه گلزنی برای تیم ملی سودان را هم در کارنامه‌اش دارد.

استیون آپونزا سومین گزینه پدیده (شهر خودرو) برای خرید است؛ بازیکن کلمبیایی که سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی کشورش را ندارد اما بیش از 70 بازی در لیگ پرو باعث شده تا مشکلی برای حضور در فوتبال ایران نداشته باشد. البته آپونزا روز گذشته وارد ایران نشد و مشخص نیست چه زمانی قرار است به جمع شاگردان سیدعباسی اضافه شود.

4 خرید داخلی با حضور بازیکنان سرخابی

فعلا در آستانه پایان پنجره نقل و انتقالات پدیده 4 خرید قطعی داخلی داشته است. عارف محمدعلیپور مدافع جوان پرسپولیس در کنار فردین رابط هافبک تهاجمی استقلال به صورت قرضی در جمع عنابی‌پوشان حضور پیدا کرده‌اند تا دو جوان سرخابی این‌گونه به جمع شاگردان سیدعباسی اضافه شوند. در کنار این دو بازیکن، محمدابراهیم رضازاده مهاجم شهرداری آستارا و رضا کرملاچعب مهاجم استقلال ملاثانی دیگر خریدهای زمستانی پدیده بودند و مدیران این باشگاه مشهدی در تلاش هستند تا پیش از پایان مدت نقل و انتقالات چند بازیکن دیگر را هم رسماً به خدمت بگیرند.

خروجی پرشمار و خداحافظی مهره‌های باتجربه

امیرحسین کریمی، مهرداد بایرامی، میلاد کمندانی، محمدعلی کاظمی، حسام پورهاشم و صادق صادقی 6 بازیکنی هستند که خروج‌شان از تیم مشهدی قطعی شده و معراج پورتقی و ابوذر صفرزاده در تلاش برای جدایی از این تیم هستند تا پدیده با چهره‌ای کاملاً متفاوت از نیم‌فصل نخست در ادامه رقابت‌های لیگ برتر حضور پیدا کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۰۵۷۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان