//
کدخبر: ۳۴۰۴۷۶ //

بنگر: اگر پرسپولیس ضعیف است چگونه فقط سه امتیاز کمتر از استقلال دارد؟

مدافع پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت که وقتی شرایط برای جذب بازیکنان جدید وجود ندارد، تمرکز کادر فنی باید روی داشته‌هایش باشد.

بنگر: اگر پرسپولیس ضعیف است چگونه فقط سه امتیاز کمتر از استقلال دارد؟
به گزارش فرتاک نیوز،

محسن بنگر در خصوص شکست پرسپولیس در سوپرجام برابر فولاد گفت: هر دو تیم دنبال قهرمانی در این جام بودند که در نهایت فولاد به هدفش رسید و این قهرمانی را به جواد نکونام، مجموعه فولاد و مردم خوزستان تبریک می‌گویم. پرسپولیس دیگر نباید به این بازی فکر کند و مسئله مهم این است که تمرکز این تیم روی بازی‌های لیگ برتر باشد.

وی در پاسخ به این پرسش که «از نظر شما پرسپولیس چه مشکلی دارد؟» عنوان کرد: پرسپولیس چند بازیکن مهم را از دست داد و پیدا کردن جانشین برای آنها سخت بود و در ادامه هم عیسی آل‌کثیر مصدوم شد. پرسپولیس در فاز تهاجمی نیاز به تقویت دارد و امیدوارم باشگاه چند بازیکن را جذب کند.

بنگر در خصوص صحبت‌های مدیرعامل پرسپولیس که گفته گل‌محمدی بازیکنان فیکس تیم‌های دیگر را می‌خواهد، اظهار داشت: در نقل و انتقالات زمستانی معمولاً تیم‌ها به سختی بازیکن خودشان را می‌فروشند و تمرکز کادرفنی پرسپولیس باید روی بازیکنان فعلی و داشته‌هایش باشد چون شاید امکان جذب بازیکن جدید فراهم نباشد. این را هم باید بگویم که توقع از بازیکنان ملی‌پوش پرسپولیس بیشتر از اینها است و آنها باید تفاوت خودشان را با دیگران نشان دهند.

وی در ارتباط با اینکه آیا پرسپولیس قهرمان لیگ خواهد شد، خاطرنشان کرد: خنده‌دار است که برخی می‌گویند پرسپولیس ضعیف شده است. اگر پرسپولیس ضعیف است پس چگونه فقط سه  امتیاز کمتر از استقلال دارد؟ استقلال 2 امتیاز را بیرون از زمین گرفت و قطعاً پرسپولیس می‌تواند این اختلاف امتیازی را جبران کند.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۰۴۷۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان