//
کدخبر: ۳۴۰۳۷۵ //

چرا رشید مظاهری در سپاهان محکوم به موفقیت است؟

سرانجام انتقالی که همه انتظارش را می‌کشیدند رخ داد و رشید مظاهری از استقلال جدا شد.

چرا رشید مظاهری در سپاهان محکوم به موفقیت است؟
به گزارش فرتاک نیوز،

با شرایط نیم‌فصل اول روشن بود که او در این تیم ماندگار نخواهد بود. در مورد مقصد رشید البته حرف و حدیث‌های زیادی وجود داشت. برخی از پرسپولیس هم به‌عنوان تیم بعدی مظاهری نام می‌بردند که البته این اتفاق رخ نداد. رشید حتی فاصله‌ای تا پیوستن به فولاد اهواز نداشت، اما درنهایت راهی سپاهان شد؛ تیمی که ابتدای فصل پیام نیازمند را از دست داد و کریستوفر کنت هم نتوانست این جای خالی بزرگ را پوشش بدهد.

حضور در سپاهان اما موقعیت کاملا ویژه و مهمی برای مظاهری به شمار می‌آید؛ جایی که گلر 32ساله باید از اعتبار حرفه‌ای‌اش دفاع کند. دوران حضور او در استقلال مطلقا ناموفق بود. او در این تیم با محمود فکری و کادرش به مشکل برخورد و پس از آن در دوران فرهاد مجیدی هم نتوانست خودش را نشان بدهد. فراموش نکنیم رشید با برچسب «دروازه‌بان سوم» استقلال را ترک کرد؛ جایی که حسین حسینی و علیرضا رضایی را به او ترجیح می‌دادند. مظاهری قبل از آن هم با دعوا و دلخوری از تراکتور جدا شد. در تیم تبریزی، او فینال جام حذفی را به‌دلیل لجبازی‌هایش از دست داد و در استقلال هم همین اتفاق در مورد بازی با الهلال عربستان رخ داد. مجموعه اینها، روی تصویری که از مظاهری نزد افکار عمومی ساخته شد تأثیر گذاشت.

با اوضاعی که رشید در باشگاه‌هایش داشته، چندان عجیب نبود که او از فهرست تیم ملی هم کنار برود. مظاهری در گذشته برای مدت طولانی به‌عنوان یکی از 3 دروازه‌بان تیم ملی به اردو فرا خوانده می‌شد، اما حالا 2 سالی هست که شرایط در این مورد تغییر کرده. بنابراین روشن است که حضور در سپاهان، موقعیتی خاص و متفاوت برای این سنگربان به شمار می‌آید و او باید از اعتبار خودش دفاع کند. از قضا تیم اصفهانی با مشکلاتی درون دروازه مواجه بوده و اگر رشید به این وضعیت سروسامان بدهد، حتما عملکردش بازتاب بیشتری هم پیدا خواهد کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۰۳۷۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان