//
کدخبر: ۳۴۰۱۴۴ //

خرید نساجی در کدام پست؛ مدفع یا وینگ بک چپ؟

متین کریم زاده مدافع و هافبک چپ استقلال به عنوان بازیکن قرضی راهی تیم نساجی شد.

 خرید نساجی در کدام پست؛ مدفع یا وینگ بک چپ؟
به گزارش فرتاک نیوز،

 او در بیشتر بازی های دور رفت روی نیمکت استقلال نشست. در حالی که فصل گذشته هر گاه از سوی فرهاد مجیدی به بازی گرفته شد نمایش خوبی در ترکیب تیم آبی داشت. یکی از بازی هایی که متین کریم زاده در آن درخشان ظاهر شد بازی در برابر نساجی بود. در مسابقه ای که استقلال در استادیوم شهید وطنی قا ئمشهر بعد از دریافت گل 3 بار دروازه تیم مازنی را باز کرد.

استقلال یکی از تیم هایی است که در دور رفت بازی ها بیشتر با 3 مدافع میانی بازی کرد و شانس بازی در این خط کمتر به متین کریم زاده رسید. از سویی در پست وینگ بک چپ فرهاد مجیدی بیشتر مایل به استفاده از جعفر سلمانی بود که در خبرها این طور گفته شد باشگاه استقلال برای دریافت رضایتنامه او از باشگاه پورتیموننزه پرتغال 150 هزار دلار هزینه کرد.

متین کریم زاده در حالی نساجی را برای ادامه بازی انتخاب کرده که نساجی هم تیمی است که با 3 مدافع روی یک خط بازی می کند. شیوه بازی این تیم 1-2-4-3 است. اگر ساکت الهامی تصمیم به استفاده از متین کریم زاده در پست مدافع میانی سمت چپ بگیرد این بازیکن جانشین سعید بیگی خواهد شد. بازیکنی که پست تخصصی اش هافبک دفاعی است اما در دو فصل گذشته بازی در پست های مختلف حتی دروازه بان را برای نساجی تجربه کرده است. اگر ترجیح سرمربی نساجی بر استفاده از متین کریم زاده در پست وینگ بک چپ باشد این حسن نجفی است که به روی نیمکت خواهد رفت. بازیکنی که البته در دور رفت بازی ها یکی از خوب های نساجی بود و 4 گل برای تیم مازنی در لیگ برتر و جام حذفی به ثمر رساند.

نساجی که در دور رفت بازی ها 21 امتیاز کسب کرد و به مرحله یک چهارم نهایی بازی ها صعود کرده با حضور متین کریم زاده و یکی دو بازیکن جدید دیگر شرایط بهتری از نظر فنی پیدا خواهد کرد و این دست ساکت الهامی را برای یک چینش جدید و تغییر روند مسابقه در جریان بازی باز خواهد گذاشت. خرید متین کریم زاده و تلاش باشگاه نساجی برای خریدهای جدید متناسب با توان مالی باشگاه نشان می دهد نساجی به مقام نهمی در دور رفت بازی ها راضی نیست و تلاش می کند جایگاه بهتری را از آن خود کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۰۱۴۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان