//
کدخبر: ۳۴۰۰۰۴ //

مدافع بارسلونا در تیررس یونایتد/ پیشنهادی جذاب از سوی شیاطین سرخ

مدیران منچستریونایتد در نظر دارند پیشنهاد قابل توجهی را برای جذب رونالد آرائوخو، مدافع میانی بارسلونا، ارائه کنند.

 مدافع بارسلونا در تیررس یونایتد/ پیشنهادی جذاب از سوی شیاطین سرخ
به گزارش فرتاک نیوز،

 باشگاه بارسلونا در تلاش است تا پس از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات زمستانی برای تمدید قرارداد چند نفر از بازیکنان تیمش اقدام کند.

یکی از این بازیکنان مدنظر بارسلونا، آرائوخو است که قراردادش در ژوئن 2023 به پایان می‌رسد و حالا ممکن است کار تمدید قرارداد او برای مدیران نوکمپ کمی دشوار شود.

روزنامه اسپانیایی مارکا مدعی شده که منچستریونایتد تصمیم دارد پیشنهادی جذاب و قابل توجه برای جذب این ملی‌پوش اهل اروگوئه ارائه کند.

در این خبر آمده که منچستریونایتد قصد دارد قدمی جدی برای انتقال این بازیکن به اولدترافورد بردارد و پیشنهادی به او بدهد که رد کردن آن دشوار باشد. آنها همچنین خبر داده‌اند که آرائوخو شخصا از علاقه شیاطین سرخ به جذب او مطلع شده است.

منچسترسیتی، رقیب همشهری یونایتد، نیز دیگر باشگاهی است که در روزهای اخیر نامش بارها در کنار نام آرائوخو شنیده شده و اوایل این هفته تصاویری از دیدار پپ گواردیولا با ادموندو کابچی، مدیربرنامه این بازیکن، منتشر شد که در حال صرف شام با یکدیگر بودند.

مارکا معقتد است که اولین مذاکرات برای تمدید قرارداد این بازیکن پیش از شیوع جهانی ویروس کرونا در مارس 2020 آغاز شده بود اما مشکلات مالی شدید بارسلونا در طول این مدت باعث شده که هیچ پیشرفتی در این مذاکرات صورت نگیرد.

01682770

خوان لاپورتا، رییس باشگاه بارسلونا، در اوایل این هفته تایید کرده بود که این باشگاه در حال حاضر 1.17 میلیارد یورو بدهی دارد سال گذشته رکورد ضرردهی را با 480 میلیون یورو شکسته است.

با این حال گفته می‌شود که بارسا پیشنهادی را برای تمدید قرارداد آرائوخو به او ارائه کرده اما این بازیکن این پیشنهاد را رد کرده است.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۰۰۰۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان