//
کدخبر: ۳۳۹۹۶۵ //
ری پارلور:

برخورد آرتتا با اوبا نشان داد از ونگر درس گرفته است

ری پارلور، هافبک سابق آرسنال، معتقد است که میکل آرتتا به خوبی از تجارب آرسن ونگر استفاده می‌کند.

برخورد آرتتا با اوبا نشان داد از ونگر درس گرفته است
به گزارش فرتاک نیوز،

 اوبامیانگ در پنجره نقل و انتقالات زمستانی و پس از چند هفته درگیری با آرتتا و دوری از ترکیب آرسنال از این تیم جدا شد.

این بازیکن که به دلیل مسائل انظباطی از ترکیب آرسنال کنار گذاشته شده بود از جایگاه کاپیتانی این باشگاه نیز کنار  رفت و در نهایت با فسخ قراردادش با این باشگاه، به عنوان بازیکن آزاد به بارسلونا منتقل شد.

پارلور درباره شرایط ایجاد شده پیرامون پی‌یر امریک اوبامیانگ به تاک اسپورت گفت:« آرسن ونگر علاقه‌ای به مواجه با بازیکنان نداشت. او دوست نداشت بحث کند و بعضی از بازیکنان در اواخر دوران او از این موضوع سواستفاده کردند. میکل آرتتا شاید بخشی از این روند بوده و احتمالا از این موضوع یاد گرفته است. نباید اجازه چنین کاری را داد چون ممکن است رختکن از دست برود و ما دیدیم چه اتفاقی برای آرسن ونگر افتاد.»

این بازیکن درباره دوران حضور خودش در جمع توپچی‌ها اظهار داشت:« در دوران ما شرایط متفاوت بود چون شخصیت‌های بزرگی در رختکن حضور داشتند و اگر کسی از خط قرمر عبور می‌کرد، دیگر بازیکنان به او تذکر می‌دادند. زیاد لازم نبو که سرمربی دست به چنین کاری بزند.»

اوبامیانگ روز گذشته به صورت رسمی در بارسلونا معارفه شد و در این مراسم مدعی شد که مشکلش در آرسنال صرفا با آرتتا بوده و تصمیمات او باعث شده که این بازیکن تصمیم به ترک لندن بگیرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۹۹۶۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان