//
کدخبر: ۳۳۹۹۵۹ //

لمپارد: به نتیجه‌گیری سریع نیاز دارم، نه زمان!

فرانک لمپارد، سرمربی جدید اورتون، می‌گوید که باید هرچه زودتر در این تیم نتایج خوبی را به دست آورد.

لمپارد: به نتیجه‌گیری سریع نیاز دارم، نه زمان!
به گزارش فرتاک نیوز،

 لمپارد این هفته به عنوان سرمربی جدید اورتون انتخاب شده و جای رافائل بنیتس را روی نیمکت این تیم گرفت.

بسیاری باور دارند که با توجه به تعدد مربیانی که در طول چند سال اخیر در این تیم حضور پیدا کرده‌اند، لمپارد باید این فرصت را داشته باشد که بتواند در اورتون به موفقیت برسد.

با این حال به نظر می‌رسد که این مربی انگلیسی فرای تمام احساسات و هیجانی که با ورود به این تیم تجربه کرده، واقع‌گرایی را در دستور کارش قرار داده است.

لمپارد در اولین کنفرانس خبری خود پیش از دیدار برابر برنتفورد در جام حذفی انگلیس گفت:« من اینجا ننشستم که دنبال زمان باشم و چشم اندازی دو یا سه ساله را بیاورم. می‌دانم که صحبت درباره ورزشگاه و چیزی که در چند سال آتی می‌خواهیم بسیار خوب است اما چیزی که یاد گرفته‌ام این است که فقط باید سرتان را پایین انداخته و تلاش کنید.»

این مربی جوان در ادامه درباره شرایطش در تیم جدید اظهار داشت:« اگر می‌خواهید کارهای خوبی انجام دهید باید در مسیر درست حرکت کنید و به تلاش ادامه دهید. من مطمئنا به دنبال تضمینی نبوده‌ام. اگر سبک و نحوه بازی تیمم مورد توجه هواداران قرار بگیرد یعنی من در شرایط خوبی قرار دارم.»

او با اشاره به موقعیت بحرانی اورتون و لزوم نتیجه‌گیری اضافه کرد:« من به همان اندازه خوب هستم که نتایج ما در کوتاه مدت خوب باشد و امیدوارم این روند به طولانی مدت هم برسد. من در جایگاه بسیار خوبی هستم و به این که اینجا هستم بسیار افتخار می‌کنم. حالا زمان کار کردن رسیده و من باید تمام توانم را در این تیم به کار بگیرم.»

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۹۹۵۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان