//
کدخبر: ۳۳۹۸۸۶ //

اولویت ۵ گانه یحیی گل محمدی برای خرید مهاجم

طبق شنیده‌های ما یحیی گل محمدی به ترتیب اولویت 5 بازیکن را طی لیستی به باشگاه ارائه کرده است تا بتوانند مهاجم موردنظر او را جذب کنند.

اولویت 5 گانه یحیی گل محمدی برای خرید مهاجم
به گزارش فرتاک نیوز،

پرسپولیس در ابتدای فصل شهریار مغانلو را از دست و علیرغم اینکه سرمربی این تیم به باشگاه گفته بود یک مهاجم در حد مغانلو می‌خواهد اما باشگاه نتوانست خواسته گل محمدی را برآورده کند و درنهایت با جذب حامد پاکدل فصل را با 3 مهاجم یعنی عبدی ، آل کثیر و پاکدل شروع کردند.حال با توجه با حضور این سه مهاجم، پرسپولیس در فصل جدید درکورس قهرمانی قرار دارد و حتی 22 گل هم زده، اما برای حضوری پر قدرتر در نیم‌فصل دوم و نیز ازآنجایی‌که عیسی آل کثیر را هم ازدست‌داده به دنبال یک مهاجم شش‌دانگ است.

طبق شنیده‌های ما یحیی گل محمدی به ترتیب اولویت 5 بازیکن را طی لیستی به باشگاه ارائه کرده است تا بتوانند مهاجم موردنظر او را جذب کنند. بر اساس لیست سرمربی پرسپولیس مهاجم خارجی در ردیف اول قرار دارد. یحیی از باشگاه خواسته که یک مهاجم طراز اول خارجی جذب کند. ملیت مهاجم مهم نیست بلکه کیفیت بازی او مهم است.

سپس در ادامه لیست یحیی به نام 4 بازیکن ایرانی برخورد می‌کنیم که جذب آن‌ها از بازیکن خارجی خیلی سخت‌تر به نظر می‌رسد!نفر دوم یحیی کسی نیست جز شیمبا مهاجم برزیلی و باتجربه فولاد که بعید به نظر می‌رسد فولاد به خاطر حضور در آسیا او را به پرسپولیس بفروشد.

شهریار مغانلو مهاجمی که ابتدای فصل به خاطر شرایط خاص مجبور شد به سپاهان برود مدنظر یحیی قرار دارد. شهریار در سپاهان توفیق چندانی نداشته است اما بااین‌حال یحیی به او اعتقاد دارد. او نیم‌فصل خوبی را با پرسپولیس سپری کرد.

نفر چهارم لیست یحیی سجاد شهباز زاده دیگر مهاجم سپاهان است که فصل گذشته آقای گل شد. او هم مثل مغانلو توفیق چندانی در این فصل نداشته اما یحیی به بازی او اعتقاد دارد.

جذب اولویت‌های سوم و چهارم یحیی گل محمدی برای باشگاه بسیار سخت است چون سپاهان به همین راحتی‌ها دو بازیکن خود را از دست نمی‌دهد چون این تیم باید هم در آسیا هم‌بازی کند و هم اینکه رقیب سرسخت پرسپولیس در کورس قهرمانی است.

و اما نفر پنجم لیست یحیی که از همه جذب او راحت‌تر است اما با واکنش خیلی‌ها مواجه شده است. شروین بزرگ مهاجم تیم فوتبال نفت آبادان در رتبه آخر لیست یحیی قرار دارد اما شانس کمی برای پرسپولیسی شدن خواهد داشت. حالا با توجه به اولتیماتوم یحیی به باشگاه در خصوص 3 شرطی که برای باشگاه گذاشته باید دید مدیران باشگاه می‌توانند یک مهاجم از لیست یحیی را جذب کنند یا خیر تا اینکه به‌شرط سوم او بعد از دادن پول بازیکنان و فراهم کردن زمین مناسب جامع عمل پوشانده باشند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۹۸۸۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان