//
کدخبر: ۳۳۹۸۰۳ //

پرسپولیس در آستانه تغییرات مهم مدیریتی/ ورود ۲ چهره کارآمد به باشگاه

شنیده‌ها حکایت از آن دارد که احتمالا یکی از اعضای هیئت مدیره جدید پرسپولیس از این باشگاه برکنار شده و جای خود را به نفر دیگری خواهد داد.

پرسپولیس در آستانه تغییرات مهم مدیریتی/ ورود ۲ چهره کارآمد به باشگاه
به گزارش فرتاک نیوز،

پس از استعفای مجید صدری، روز چهارشنبه ۲۲ دی ماه گذشته برای انتخاب مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس جلسه‌ای به ریاست حمید سجادی وزیر ورزش برگزار شد که طی آن رضا درویش به عنوان مدیر عامل انتخاب شد.

بیژن ذوالفقارنسب، غلامعلی محمدعلیپور، محمد اسدمسجدی، سید مجید پوراحمدی مشاور وزیر ارشاد و مدیرعامل صندوق اعتباری هنر به همراه رضا درویش به عنوان اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس معرفی شدند. همچنین، ذوالقارنسب رئییس هیئت مدیره شد.

در ادامه و حدود یک هفته پیش بیژن ذوالفقارنسب، رییس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس به دنبال انتقادات و اظهارنظرات فراوان، از سمت خود کناره‌گیری کرد. ذوالفقارنسب که پس از انتصاب به این سمت با انتقادات بسیار زیادی مواجه بود، سرانجام استعفای خود را تقدیم وزارت ورزش کرد تا از ترکیب مدیریتی سرخپوشان خارج شود. او در روزهای پس از انتصاب اظهارنظرهایی انجام داده بود که نشان از عدم تسلطش بر اوضاع و اخبار پرسپولیس داشت. ضمن اینکه برخی به دلیل چند پسته بودن او انتقاداتی را علیه اش مطرح کرده بودند.

حالا شنیده می‌شود وزارت ورزش تصمیم گرفته است یکی دیگر از اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس را برکنار و به زودی هیئت مدیره جدید با دو نفر تازه وارد و تأثیرگذار را معرفی کند. بیژن ذوالفقارنسب که از سمت خود استعفا داده است اما از میان غلام محمد علیپور و محمد اسد مسجدی یکی باید از هیئت مدیره این باشگاه برود.

یکی از انتقادات وارده به وزارت ورزش و جوانان در هفته‌های گذشته انتخاب نفرات ناکارآمد و نا آشنا به امور اقتصادی برای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس بوده است و حالا به نظر می‌رسد حمید سجادی تصمیم گرفته است اشتباه خودش را جبران کند!

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبر ورزشی
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۹۸۰۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان