تاریخ انتشار: 1400/11/11 13:09
مهبدجوکار پدیده مسابقات شد؛
کد خبر: 26461

کرمانشاه در جایگاه نخست وودبال کشور

ورزشکاران وودبال کرمانشاه در رویداد چالش مهارتی درخشش خیره کننده ای داشتند.
کرمانشاه در جایگاه نخست وودبال کشور

در مسابقات چالش مهارتی وودبال کشور تیم کرمانشاه توانست درخشش خیره کننده‌ای داشته باشد که در این زمینه گفت وگویی با الهام اکبری رئیس هیات گلف این استان داشته‌ایم که با هم می‌خوانیم.
رئیس هیات گلف استان کرمانشاه در پاسخ به این سوال خبرنگار فرتاک ورزشی که تیم کرمانشاه چگونه توانست به این سطح از مهارت دست یابد که مقام قهرمانی مسابقات دختران زیر 18 سال و هم چنین 18 سال تا 30 سال کشور و  مقام قهرمانی انفرادی آقایان زیر 18 سال کشور را کسب نماید گفت: از آذر ماه ۱۴۰۰ برای جذب حداکثری علاقمندان به رشته وودبال یک دوره کارگاه آموزشی که به نوعی طرح استعدادیابی و آموزش مقدماتی محسوب می شود را در کرمانشاه برگزار کردیم که در این دوره آموزشی در دو رده سنی 14 تا 18 سال و 18سال به بالا طی مدت دو روز و با حضور مربی بین المللی فدراسیون گلف در کرمانشاه برگزار شد.

الهام اکبری

الهام اکبری افزود:  کارگاه آموزشی مذکور با حضور شرکت کنندگانی از شهرستان های مختلف استان برگزار شد،  در پایان این دوره ، تجهیزاتی نیز در اختیار شهرستان ها قرار دادیم تا بصورت حرفه‌ای این رشته را در شهرهایشان آغاز کنند.

رئیس هیات گلف استان کرمانشاه در ادامه گفت: وودبال کرمانشاه در کشور جایگاه مناسبی دارد، و همواره بین سه استان اول کشور بوده‌ایم و در منطقه غرب کشور هم در جایگاه نخست قرار داریم.

وی افزود: بدست آوردن این جایگاه درحالی است که طی سالهای گذشته بدون داشتن هیچ زیرساختی و با دست خالی ورزشکار تربیت کرده ایم و در طی برگزاری کارگاه آموزشی وودبال که ورزشکاران ما خوش درخشیدند، رییس کمیته آموزش انجمن وودبال کشور رسما از استان کرمانشاه برای حضور در چالش مهارتی(اسکیل چلنج) دعوت بعمل آورد.

وودبال


رئیس هیات گلف استان کرمانشاه در ادامه این گفت و گو در خصوص نتایج ورزشکاران کرمانشاهی در این مسابقات گفت: استان کرمانشاه با ۱۰ نفر ورزشکار خانم و یک نفر ورزشکار آقا در چالش مهارتی وودبال شرکت کرد که در مسابقات آقایان زیر ۱۸ سال مهبد جوکار  مقام اول کرمانشاه را به دست آورد و این در حالی اتفاق افتاد که او تنها 7 سال سن دارد و کوچک ترین شرکت کننده این مسابقات بود.
الهام اکبری در ادامه افزود: در مسابقات بانوان زیر ۱۸ سال نازنین صفری و مهدیس نادری از کرمانشاه عناوین اول و دوم مسابقات را به خود اختصاص دادند و در این رده سنی نیز مقام اول تیمی به دختران شایسته کرمانشاه رسید .

وودبال

وی در ادامه صحبت‌های خود به ادامه درخشش بانوان کرمانشاهی در مسابقات وودبال مهارتی کشور اشاره کرد و افزود: در مسابقات بانوان ۱۸ تا ۳۰ سال ، فائزه استوار  مقام دوم را کسب نمود و زینب حیدری کرجی و مژگان سالاری مشترکا مقام سوم را برای کرمانشاه به ارمغان آوردند و خوشبختانه در ماسبقات تیمی این رده سنی نیز بانوان کرمانشاه مقام اول را به نام خود کردند تا افتخاری دیگر برای این استان به ارمغان بیاورند.

وودبال

رئیس هیات استان کرمانشاه در پایان صحبت های خود ابراز امیداوری نمود که روند رو به رشد این ورزش در کرمانشاه با توجه به استعدادهای فراوانی که وجود دارد، ادامه داشته باشد و در این زمینه نیازمندحمایت همه اقشار جامعه می باشیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4m8wry

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جمشیدی: وودبال توان کسب مدالهای بین المللی فراوانی دارد
دبیر انجمن وودبال در گفت و گو با فرتاک ورزشی:

 اولین زمین مینی‌گلف در کرمانشاه افتتاح می‌شود
تجلیل از مدال آوران و قهرمانان هیات گلف استان کرمانشاه

گامی بزرگ  برای کشف استعدادهای پایتخت در گلف
بازگشت فیروزه محمدزمانی به میادین گلف؛