//
کدخبر: ۳۳۹۵۳۵ //

امید بارسلونا در روز آخر پنجره نقل و انتقالات

بارسلونا امیدوار است در روز آخر پنجره نقل و انتقالاتی فوتبال اروپا بتواند از دست ستاره فرانسوی خلاص شود.

امید بارسلونا در روز آخر پنجره نقل و انتقالات
به گزارش فرتاک نیوز،

 شب گذشته رسانه‌های فرانسوی از علاقه پاریس به خرید عثمان دمبله، ستاره جنجالی بارسلونا صحبت کردند.

آبی‌اناری‌ها برای خرید اوبامیانگ نیاز دارند تا دمبله به فروش برسد و با توجه به اینکه این بازیکن از تمدید قرارداد سر باز زده، بارسلونا نیز تهدید کرده که این بازیکن دیگر در لیست بازیکنان ژاوی نخواهد بود. 

به خاطر همین موضوع ، سوژه انتقال دمبله در روز پایانی پنجره نقل و انتقالات بسیار مهم و جذاب شده است. رومانو نوشت که منچستریونایتد هیچ علاقه‌ای به جذب ستاره فرانسوی بارسلونا ندارد ولی دی‌مارتزیو به هواداران بارسا امید داد که منتظر انتقال او به پاریس باشند. 

خبرنگار مشهور ایتالیایی در توییتی نوشت: همه نگاه ها به دمبله است تا انتقال بزرگ به پاریس در روز آخر پنجره نقل و انتقالات را رقم زند.

دمبله که بیش از 145 میلیون یورو برای بارسلونا هزینه برداشته، اصلا نتوانست عملکرد مثبتی در تیم به نمایش گذارد. او بیشتر یا مصدوم بود یا به دلیل بی انضباطی ها در لیست قرار نمی‌گرفت. همین موضوع باعث شده تا خود باشگاه و هواداران چشم انتظار فروش او باشند و به قولی امیدوارند تا از دست این بازیکن خلاص شوند.

RMC فرانسه البته نوشت که پاریس به هیچ وجه برای خرید دمبله در این پنجره تلاش نخواهد کرد و تمام سعیش این است که در تابستان به صورت رایگان این ستاره را به پارک دو پرنس منتقل کند.


 

از طرفی جرارد رومرو، خبرنگار اسپورت کاتالونیا نوشت که پاریس علاقه‌مند به جذب دمبله در این پنجره است ولی بارسلونا مبلغ 20 میلیون یورو درخواست کرده که شاید این مسئله مانع انتقال او شود. 

از ساعات آینده تب و تاب روز آخر پنجره نقل و انتقالاتی زمستانی دوباره آغاز خواهد شد و همه دنیا چشم انتظار آینده دمبله خواهند بود. 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۹۵۳۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان