//
کدخبر: ۳۳۹۴۸۴ //

خبر بد برای پرسپولیسی ها در نقل‌ و انتقالات

مدیران باشگاه پرسپولیس در تلاش هستند تا بازیکنان مدنظر «یحیی گل محمدی» را برای تقویت تیم جذب کنند اما در این مسیر تاکنون به موفقیتی نرسیده‌اند.

خبر بد برای پرسپولیسی ها در نقل‌ و انتقالات
به گزارش فرتاک نیوز،

پس از آغاز نقل و انتقالات زمستانی، باشگاه پرسپولیس در پی بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی به خاطر شکایت اوساگونا با مشکلاتی مواجه شد اما سرانجام دو روز قبل پول این مهاجم نیجریه‌ای پرداخت شد و به احتمال فراوان پنجره نقل و انتقال باشگاه باز خواهد شد.

باشگاه پرسپولیس در نیم فصل اول با مشکلات زیادی مواجه بود. جدایی رضا دهقانی، فسخ قرارداد رادوشوویچ و مصدومیت عیسی آل‌کثیر موجب شد تا این باشگاه با مشکلاتی مواجه شود. با توجه به این موضوع مربیان پرسپولیس گزینه‌های مدنظر خود را به باشگاه معرفی کردند تا برای جذب آنها اقدام شود.

باشگاه پرسپولیس در اولین گام به گل‌گهر سیرجان نامه زد تا برای خرید سعید صادقی و مهدی تیکدری اقدام کند که این درخواست با مخالفت مسوولان تیم سیرجانی مواجه شد.

 

پس از آن خرید احمد گوهری و شروین بزرگ در دستور کار مدیران باشگاه قرار گرفت که علیرضا منصوریان با پیوستن هر دو بازیکن مخالفت کرد تا بدین ترتیب چهار گزینه اصلی از فهرست پرسپولیس خارج شوند.

در این میان چند گزینه خارجی هم نامشان به میان آمده اما هنوز اقدام جدی برای جذب آنها صورت نگرفته است.

مسیر دشوار پرسپولیس در نقل‌ و انتقالات/ خواسته‌های سرمربی برآورده می‌شود؟

یکی از این اسامی «عبدالکریم حسن» پدیده نو ظهور عراقی است که مقابل ایران نیز بازی کرد اما این انتقال تنها مراحل ابتدایی را سپری می‌کند.

رامین رضاییان دیگر بازیکنی است که نامش برای حضور در پرسپولیس مطرح شده است اما او هم اکنون بازیکن الدحیل است و مبلغ بالای دستمزد او شاید اصلی‌ترین مانع برای حضورش در پرسپولیس باشد. برای تقویت خط حمله نام یکی دو بازیکن دیگر خارجی مطرح می شود اما شاید بازگشت شهریار مغانلو اولویت کادر فنی پرسپولیس باشد. او با سپاهان قرارداد سه ساله دارد مشکل اصلی او هم همین قرارداد طولانی مدت است.

باشگاه پرسپولیس در همچنین با ارسال نامه‌ای به سپاهان خواهان جذب مغانلو، سجاد شهباززاده و دانیال اسماعیلی‌فر شد که نحوه پاسخ باشگاه اصفهانی هم جالب بود. آنها در مقابل مهدی ترابی، وحید امیری و مهدی عبدی را خواستار شدند که این موضوع این انتقال را هم منتفی می‌کند. چرا که هیچ یک از دو تیم حاضر به جدایی ستاره‌های خود نیستند.

از طرفی علیرضا کوشکی ستاره دیگر پیکان هم دیگر گزینه پرسپولیس بود که فولاد خوزستان این بازیکن را خرید و بلافاصله بند فروش 6 میلیاردی تعیین کرد تا خرید او نیز منتفی شود.

در حال حاضر یحیی گل‌محمدی استعفا داده و در تمرینات شرکت نمی کند. یکی از اصلی‌ترین شروط او برای بازگشت، جذب بازیکنان مدنظرش است و باید دید در نهایت چند بازیکن به فهرست این مربی اضافه خواهند شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۹۴۸۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان