//
کدخبر: ۳۳۹۳۵۰ //
همه در ورزشگاه دیدیم، سه بار این کار را کرد

رزاقی راد: حسین‌خانی چیزی در آورد و در زمین ریخت!

شاید هم کار حسین‌خانی سحر و جادو هم نبود و گاهی بعضی ها اعتقاداتی دارند و کارهایی می‌کنند.

رزاقی راد: حسین‌خانی چیزی در آورد و در زمین ریخت!
به گزارش فرتاک نیوز،

تیم پارس جنوبی جم در حالی روز گذشته میزبان مس کرمان بود و موفق شد با کسب سه امتیاز بازی به رتبه ششم جدول صعود کند که انتشار ویدیویی پیش از آغاز این بازی که در آن فرزاد حسین خانی سرمربی مس کرمان در زمین قدم می‌زند، باعث ایجاد حاشیه هایی شده بود.

ایمان رزاقی راد سرمربی تیم پارس جنوبی در خصوص این بازی به خبرنگار ما گفت: بازی سختی بود. تیم مس کرمان در رتبه دوم جدول است و دوازده هفته هم بود که باخت نداشتند. خدا را شکر بچه های ما هم ده هفته بود که روند رو به رشدی داشتند و تمام تلاشمان این بود که خودمان را به بالای جدول نزدیک کنیم. میزبان بودیم و دنبال سه امتیاز بودیم و بچه ها با تمام وجود بازی کردند و فکر می‌کنم حتی می‌توانستیم بازی را ۲-۰ تمام کنیم. سه موقعیت داشتیم که یکی از آنها تبدیل به گل شد.

او با بیان این مساله که پارس جنوبی تیم برتر این بازی بود، ادامه داد: تیم مس واقعا نتوانست به ما فشاری وارد کند و کل بازی در اختیار ما بود و بچه ها توپ را به خوبی به گردش درآوردند و مس کرمان فقط به ضد حملات چشم داشت. این بازی یکی از بهترین بازی های ما بود و خدا را شکر توانستیم به نکات تاکتیکی که مدنظرمان بود برسیم و بچه ها به خوبی آنها را به اجرا گذاشتند.

رزاقی راد در واکنش به اعتراض سرمربی مس به داوری و اعتقاد او به اعلام نشدن پنالتی و آفساید بودن گل پارس در این بازی عنوان کرد: گل ما که آفساید نبود چون آنطرف یک بازیکن روی خط هجده ایستاده بود و در صحنه دیگر هم من پنالتی ندیدم چون اصلا برخوردی وجود نداشت. اینکه صحنه در‌ محوطه بود یا خارج از محوطه را اصلا ندیدم اما کمک داور به صحنه نزدیک بود و البته زاویه ما هم طوری نبود که صد در صد بگوییم و باید کارشناس ها نظر بدهند.

سرمربی پارس جنوبی در واکنش به ویدیوی منتشر شده بیان کرد: فیلم نشان می‌دهد چه اتفاقی افتاد؛ اینکه ورد می‌خواند یا چیزی می‌ریخت با رسانه ها. نه فقط من، بلکه تمام کادرفنی و بازیکنانی که پشت آقای حسین خانی می‌دویدند، دیدند که ایشان از وقتی‌ وارد زمین شد، سه مرتبه دستش را در جیبش کرد و یک چیزی در آورد و ریخت. شاید سحر و جادو هم نبود و گاهی بعضی ها اعتقاداتی دارند و کارهایی می‌کنند.

رزاقی راد در پایان درباره دیدار هفته آینده پارس مقابل آستارا گفت: بازی سختس خواهد بود. باید در خانه حریف بازی کنیم و تیم آستارا هم در چند هفته اخیر که آقای رافت تشریف آوردند، بطور کلی سیستم بازی‌شان را عوض کردند و زمان می‌برد تا جا بیفتند اما تیم‌شان روز به روز بهتر می‌شود و قابل احترام هستند. کار ما سخت است اما می‌خواهیم این روند را ادامه بدهیم و انشاالله که از آنجا دست پر برگردیم.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۹۳۵۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان