//
کدخبر: ۳۳۹۲۹۱ //

تیم ملی و نیمکتی که دلگرم کننده است

تیم ملی فوتبال ایران در مقطع فعلی یکی از کامل ترین تیم های این چند وقت اخیر است که مهره های روی نیمکتش فاصله فنی زیادی با نفرات فیکس ندارند.

تیم ملی و نیمکتی که دلگرم کننده است
به گزارش فرتاک نیوز،

 تیم ملی فوتبال ایران شب گذشته موفق شد با یک گل از سد عراق گذشته و به عنوان اولین تیم از رقابت های انتخابی جام جهانی 2022 بلیت قطر را برای خود رزرو کند.

 

تیم ملی در شرایطی صعود خود را قطعی کرد که هنوز سه بازی دیگر از دور برگشت باقی مانده است. دراگان اسکوچیچ و شاگردانش در شبی که کاملا از عراق برتر بودند، این تیم را شکست داده و جشن صعود را در ورزشگاه آزادی برپا کردند.

 

یکی از نقاط قوت تیم فعلی، فاصله کم بازیکنان اصلی و ذخیره است؛ موضوعی که باعث شده تا دست کادر فنی برای تغییرات باز باشد و حتی نبود ستاره هایی تعیین کننده با نفرات جایگزین پوشش داده شود.

شب گذشته در نبود چهره های سرشناسی چون سردار آزمون، احسان حاج صفی، احمد نوراللهی و سعید عزت اللهی، تیم ملی مشکلی از بابت بازیکن نداشت و نفرات جایگزین اسکوچیچ به خوبی کار کردند. سرمربی کروات تیم ملی، روی نیمکت هم نفراتی داشت که بتواند به تک تک آنها در لحظات حساس تکیه کند.

 

این رقابت نزدیک برای رسیدن به ترکیب اصلی که البته با یک صمیمیت و رفاقت قابل توجه در هم آمیخته شده، نسل فعلی تیم ملی را به نسلی تبدیل کرده که می تواند کارهای بزرگتری هم انجام دهد.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۹۲۹۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان